به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

مسابقه کتاب‌خوانی «سلام بر ابراهیم» برگزار می‌شود

«منصوری‌خواه» از برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی از کتاب «سلام بر ابراهیم 1» به مناسبت هفته دفاع مقدس به همت موسسه طراحان حرکت خبر داد.
کد خبر: ۴۷۷۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴ - 16September 2021

مسابقه کتاب‌خوانی «سلام بر ابراهیم» برگزار می‌شود«سعید منصوری‌خواه» رئیس کمیسیون فرهنگ و هنر مجمع جوانان استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرج از برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی از کتاب «سلام بر ابراهیم 1» به مناسبت هفته دفاع مقدس به همت مؤسسه طراحان حرکت خبر داد.

وی افزود: این مسابقه با حمایت کمیسیون فرهنگ و هنر مجمع جوانان استان البرز (کمیته شعر، ادبیات، کتاب و کتاب‌خوانی و با همکاری کمیسیون ایثار و شهادت مجمع جوانان و اداره کل ورزش و جوانان این استان برگزار خواهد شد.

رئیس کمیسیون فرهنگ و هنر مجمع جوانان استان البرز بیان داشت: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این مسابقه و دریافت سؤالات، مشخصات خود را در پیام‌رسان واتس‌آپ به شماره 09398572426 دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.

منصوری‌خواه عنوان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه پاسخ سؤالات را از تاریخ 28 شهریور تا 2 مهر به شماره دبیرخانه مسابقه ارسال کنند. اختتامیه این مسابقه کتاب‌خوانی در روز 10 مهر برگزار و از برگزیدگان تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار