فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران خبر داد؛

بررسی طرح واکسیناسیون مردم تهران طی ۱۰ روز

زالی گفت: این قابلیت را داریم که با کمک تمامی دستگاه‌های فعال در امر واکسیناسیون، طی ۱۰ روز بخش زیادی از واکسیناسیون را در تهران انجام دهیم و در این زمینه، جلسه‌ای را برای بررسی بیشتر در استانداری تهران خواهیم داشت.
کد خبر: ۴۷۷۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶ - 16September 2021

بررسی طرح واکسیناسیون مردم طی ۱۰ روز

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «علیرضا زالی» فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران صبح امروز در حاشیه آیین بهره‌برداری از مرکز شبانه‌روزی واکسیناسیون کرونا نیروی زمینی سپاه مستقر در ورزشگاه تختی تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این مرکز از جمله مراکز الگویی ما در تزریق واکسن است، اظهار داشت: بهداری نیروی زمینی سپاه اعلام کرده به هر میزان که لازم باشد، برای سهولت مردم در تزریق واکسن کرونا، مراکز واکسیناسیون ایجاد خواهد کرد؛ بر این اساس، طی روز‌های آینده شاهد افتتاح مراکز جدید واکسیناسیون خواهیم بود.

وی افزود: در این مرکز تاکنون روزانه بین سه هزار و ۵۰۰ دز تا چهار هزار و ۵۰۰ دز واکسن تزریق می‌شده، اما با توجه به توانمندی‌های موجود در بهداری نیروی زمینی سپاه، این مقدار تا ۱۰ هزار دز قابل افزایش است.

زالی ادامه داد: الان بیش از ۲۱۰ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در تهران داریم که دیشب میزان تزریق واکسن از عدد شش میلیون و ۸۲۵ دز عبور کرد که از این میزان حدود ۲ میلیون و ۹۳۰ هزار نفر دزهای اول و دوم را دریافت کردند؛ همچنین در تهران شب گذشته حدود ۲۵۸ هزار دز واکسن تزریق کردیم؛ البته پس از دریافت تمام مراکز واکسیناسیون فعال در تهران، آمار مورد اشاره بیش از این خواهد بود.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: ساعت مراکز تزریق واکسن در تهران به دو شیفت افزایش یافته و هفته آینده نیز مراکز جدیدی را افتتاح خواهیم کرد که در همین رابطه پیش‌بینی می‌کنیم طی روز‌های آینده ۹۵ مرکز تزریق واکسن را در تهران راه‌اندازی کنیم.

زالی اضافه کرد: البته این قابلیت را داریم که با کمک تمامی دستگاه‌های فعال در امر واکسیناسیون، طی ۱۰ روز بخش زیادی از واکسیناسیون را در تهران انجام دهیم؛ انجام این طرح در دو بخش میان مدت سه چهار روزه و بلندمدت ۱۰ روزه پیش‌بینی شده است به همین جهت جلسه‌ای را برای بررسی بیشتر در استانداری تهران خواهیم داشت.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار