معرفی کتاب؛

«گلدسته‌های خونین»

کتاب «گلدسته‌های خونین» سیری بر زندگی شهدای مسجد حضرت علی‌ بن ابی‌طالب (ع) (شهدای فاطمیه) و شهدای مسجد جامع زاهدان (شهدای شعبانیه) است.
کد خبر: ۴۷۷۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱ - 16September 2021

«گلدسته های خونین»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، کتاب «گلدسته‌های خونین» سیری در زندگی شهدای مسجد حضرت «علی‌ بن ابی‌طالب (ع)» (شهدای فاطمیه) و شهدای مسجد جامع زاهدان (شهدای شعبانیه) است.

این کتاب توسط «یونس اربابی» و «فاطمه قاسمی» به نگارش درآمده و توسط انتشارات «تنگه احد» وابسته به کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان، سال ۱۳۹۸ در ۱۷۵ صفحه به چاپ رسیده است.

در بخشی از متن کتاب آمده است:

اقدام تروریستی در سطح استان یک برنامه‌ریزی برای ایجاد تفرقه میان شیعه و سنی بود و دشمن کوشید تا با این ترفند زمینه اغتشاش و آشوب و اختلافات مذهبی را در سطح استان فراهم سازد، هر حرکت آنان با یک نقشه و آینده‌نگری صورت می‌گرفت؛ اما آنچه که همواره در نبرد میان خیر و شر وجود دارد و پروردگار بر پیروزی حق و روسیاهی باطل اذعان دارد، اقداماتی است که دشمن با گمان ضربه زدن، چهره پلید خود را آشکار می‌سازد.

در اقدامات گروهک تروریستی «عبدالمالک ریگی» که مدعی دفاع از حقوق مردم بلوچ بودند و خود را حامیان پیروان اهل سنت معرفی می‌کردند، انفجار مسجد على (ع) و سپس انفجار مسجد جامع زاهدان پس از دستگیری آن شرور، باعث رسوایی آنان شد و ماهیت این گروه ضد اسلامی و ضد بشری بیشتر از پیش بر همگان آشکار شد و به همگان اثبات گردید، این کوردلان با اصل اسلام مخالف هستند؛ چراکه نه شیعه و نه ستی حاضر به گرفتن جان مؤمنی آن هم در مسجد و خانه خدا نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها