نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان عنوان کرد؛

ضرورت تقویت جبهه انقلابی و استفاده از نیروهای انقلابی/ ۱۰ توصیه خطاب به استاندار جدید سیستان و بلوچستان

آیت‌الله «محامی» با ارائه ۱۰ توصیه خطاب به استاندار جدید سیستان و بلوچستان، گفت: قویت جبهه انقلابی و استفاده از نیروهای انقلابی، متعهد و متخصص در مصالح عموم در عین خدمت به همه شهروندان، مورد توجه استاندار باشد.
کد خبر: ۴۷۷۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱ - 16September 2021

ضرورت تقویت جبهه انقلابی و استفاده از نیروهای انقلابیبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، مراسم تکریم و معارفه استاندار سیستان و بلوچستان با حضور مسئولان کشوری، در تالار «فردوسی» دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.

آیت‌الله «مصطفی محامی» نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار داشت: خدمت به نظام اسلامی و مردم عزیز مسلمان در هر جای کشور توفیق و ارزشمند است؛ اما خدمت به مردم سیستان و بلوچستان با توجه به محرومیت و حساسیتی که دارد، ارزشمندتر است.

وی با اشاره به توصیه‌های امیرالمومنین (ع) به مالک اشتر، تصریح کرد: طبق توصیه‌های امام علی (ع)، اجرای عدل از سوی حاکمان و اظهار محبت و مودت توسط مردم مورد توجه باشد و اگر می‌خواهید به دنبال دوستی و محبت مردم باشید، این نمی‌شود، مگر این که دل‌ها صاف باشد و در دل چیزی نداشته باشند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: از رئیس جمهور و وزیر کشور که وعده کرده بودند تا استاندار ویژه‌ای را با ویژگی‌های قدرت مدیریت و قدرت نفسانی و مورد اعتماد بودن انتخاب کنند، تشکر می‌کنیم و امید است که «مدرس خیابانی» با عملکرد خود نشان دهد که این وعده به خوبی تحقق پیدا کرده است.

وی ادامه داد: از خدمات «احمد موهبتی» استاندار سابق تقدیر تشکر می‌کنم، در این مدت با توجه به آشنایی با استان و دلسوزی و دغدغه‌ای که برای رشد استان داشت و پیگیری‌هایش، توانست جذب اعتبارات بیشتری به خصوص با همکاری نمایندگان مردم برای استان و تلاش برای همه برنامه‌ها و اجرای برنامه‌های توسعه‌ای داشته باشد.

آیت‌الله محامی گفت: در شمال و جنوب استان پروژه‌های عمرانی ملی و استانی در در دست اجراست و سیستان و بلوچستان را به یک کارگاه عمرانی تبدیل و زمینه‌های رشد آن را فراهم کرده است؛ لذا جای تقدیر و تشکر دارد و این توفیق الهی است که امیدواریم از وی در سنگر‌های دیگر خدمت به نظام استفاده شود.

۱۰ توصیه به استاندار جدید سیستان و بلوچستان

وی با ارائه ۱۰ توصیه خطاب به استاندار جدید سیستان و بلوچستان، گفت: تلاش برای شناسایی ظرفیت‌های بالای استان، سرآمد آن مردم و به ویژه جوانان مستعد و وفادار به نظام اسلامی، استفاده از نیرو‌های شایسته استان بر اساس معیار‌های لازم برای هر کاری از همه اقوام و مذاهب و بر اساس مصالح استان و مقاومت در مقابل سهم‌خواهی و فشار‌ها از ناحیه هر شخص، گروه و جناحی که باشد، مورد توجه استاندار جدید قرار گیرد.

امام جمعه زاهدان اضافه کرد: استفاده از مشاوره و تجربه مدیران با سابقه و دلسوز مردم و نظام اسلامی، تلاش برای رشد جامع و متوازن استان در جهت عرصه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی با مشارکت گروه‌ها و اقشار مردم برای تامین امنیت پایدار و مبارزه قاطع با فساد، رانت، بروکراسی اداری و تلاش در جهت اجرای عدالت در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و آموزشی مورد توجه استاندار باشد.

وی افزود: تلاش در جهت تسهیل حضور مردم و بخش خصوصی در فعالیت‌های علمی، فرهنگی، صنعتی، تجاری و دیگر بخش‌های اقتصادی با حذف موانع و پشتیبانی جدی از آن‌ها، تلاش در جهت تحکیم انس، الفت و انسجام همه اقوام و مذاهب و همه اقشار در استان و پرهیز و جلوگیری از هر گونه دو قطبی‌سازی و التهاب‌آفرینی از دیگر توصیه‌ها به استاندار جدید سیستان و بلوچستان است.

آیت‌الله محامی اظهار کرد: تقویت جبهه انقلابی و استفاده از نیرو‌های انقلابی، متعهد و متخصص در مصالح عموم در عین خدمت به همه شهروندان و لو این‌که متعهد به انقلاب و نظام اسلامی نباشد، نیز مورد توجه استاندار باشد، طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، نظام اسلامی باید به همه شهروندان خدمات ارائه کند.

وی با تاکید بر داشتن شرح صدر، انعطاف، رعایت اخلاق در عین اعمال مدیریت قوی، ادامه داد: استاندار باید مظهر اقتدار و رافت نظام اسلامی و مدیر تراز خدمتگزار انقلاب اسلامی باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها