فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان «البرز» خبر داد؛

آمادگی سپاه شهرستان «البرز» برای ایجاد مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا

سرهنگ «طاهرخانی» گفت: سپاه شهرستان «البرز» آمادگی راه‌اندازی یک مرکز تجمیعی واکسیناسیون را در سطح شهرستان با تمام امکانات و تجهیزات، به‌صورت مستقل دارد.
کد خبر: ۴۷۷۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷ - 16September 2021

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «محمداسماعیل طاهرخانی» فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان «البرز»، صبح امروز (پنج‌شنبه) در جلسه با عوامل بسیج جامعه پزشکی این شهرستان، اظهار داشت: سپاه ناحیه امام رضا (ع) در طرح شهید سلیمانی در سه حوزه وارد عرصه مقابله با کرونا شده و با تمام ظرفیت در این راستا فعالیت می‌کند.

وی گفت: اولین حوزه، آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی به مردم برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و حوزه دوم، در بحث حمایت‌های معیشتی از خانواده‌هایی است که به کرونا مبتلا شده و توان رفع نیاز‌های روزانه خود را ندارند.

فرمانده ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت: حوزه سوم، واکسینه کردن مردم است که سپاه با هماهنگی که با شبکه بهداشت دارد، در مراکز واکسیناسیون کمک می‌کند و به صورت رسمی به شبکه بهداشت و فرمانداری اعلام شده که سپاه این آمادگی را دارد تا یک مرکز تجمیعی واکسیناسیون را در سطح شهرستان، با تمام امکانات و تجهیزات به‌صورت مستقل راه‌اندازی کند.

طاهرخانی خاطرنشان کرد: جهت تسریع در روند واکسیناسیون، سپاه شهرستان یک دستگاه اتوآمبولانس در خدمت شبکه بهداشت برای تزریق واکسن در شرکت‌ها و کارخانجات قرار داده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها