مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین استان کرمان خبر داد؛

برگزاری ویژه‌برنامه‌های اربعین در زندان‌های استان کرمان

حجت‌الاسلام «سازندگی» از اجرای ویژه‌برنامه‌های فرهنگی اربعین در زندان‌های استان کرمان خبر داد.
کد خبر: ۴۷۷۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴ - 16September 2021

ویژه برنامه های فرهنگی اربعین در زندان برگزار می شود

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، حجت‌الاسلام «حسین سازندگی» مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین استان کرمان، از اجرای ویژه‌برنامه‌های فرهنگی اربعین در زندان‌های استان خبر داد و اظهار داشت: در همین رابطه جلسه‌ای با معاون اداره‌کل زندان‌های استان و جمعی از کارکنان زندان برگزار شد.

وی افزود: در این دیدار چند برنامه بررسی و برای اجرا در زندان نهایی شد؛ از جمله برگزاری پرده‌خوانی برای زندانیان استان و روایت‌گری توسط روایت‌گری که از دفتر مرکزی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت کشور از ۲۸ شهریور تا دوم مهر در استان حضور خواهد داشت.

وی توزیع «عهدنامه‌ای با امام حسین (ع)» که توسط دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت استان طراحی و چاپ شده است را از دیگر برنامه‌های فرهنگی دانست که در زندان‌های استان کرمان اجرا خواهد شد.

حجت‌الاسلام سازندگی برپایی ایستگاه صلواتی با هماهنگی اداره اوقاف و امور خیریه و اهدای تعدادی مصحف شریف و برگزاری مسابقه احادیث سبک زندگی برای زندانیان و کارکنان را از دیگر برنامه‌های فرهنگی پیش‌بینی شده در ایام اربعین حسینی برای زندانیان عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ۲ برنامه فرهنگی مسابقه کتابخوانی و دلنوشته اربعین نیز با همکاری ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها