وزیر دفاع در دیدار سردار کارگر تأکید کرد؛

ضرورت افزایش تعامل وزارت دفاع و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

امیر آشتیانی با تأکید بر ضرورت افزایش تعامل وزارت دفاع و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، گفت: اقتدار امروز کشور مرهون تجربیات دفاع مقدس است.
کد خبر: ۴۷۷۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳ - 16September 2021

ضرورت افزایش تعامل وزارت دفاع و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و جمعی از مسئولین ارشد بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ظهر امروز با امیر سرتیپ «محمدرضا قرایی آشتیانی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح دیدار و گفت‌وگو کردند.

امیر سرتیپ «آشتیانی» در این دیدار به نقش مؤثر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در تربیت نسل جوان مؤمن و انقلابی با تأسی از مکتب دفاع مقدس اشاره و عنوان کرد: بزرگترین دستاوردی که باعث شد تا نظام مقدس جمهوری اسلامی بتواند به توان بازدارندگی مضاعف و اقتدار دست یابد، تجربیاتی است که از دفاع مقدس برای ملت ایران به یادگار مانده است.

وی با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ دفاع مقدس در میان نسل جوان جامعه، گفت: امروز یکی از وظایف اساسی ما این است که ارزش‌های دفاع مقدس را به نسل‌های بعدی منتقل کنیم.

وزیر دفاع با بیان اینکه امروز شاکله اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نسلی تشکیل می‌دهد که تربیت شده و درک‌کننده مکتب دفاع مقدس است، افزود: نسل تربیت‌یافته دفاع مقدس در بحران‌ها، قادر است کشور را مدیریت کند و در مسیر پیشرفت و ارتقا قرار دهد؛ چراکه این نسل بزرگ شده در سایه تجربیات و فرهنگ دفاع مقدس هستند.

امیر آشتیانی ادامه داد: امیدواریم با اقدامات ارزشمند و فاخر مجموعه‌های فرهنگی کشور بتوانیم نسل جدید جامعه را نیز با فرهنگ دفاع مقدس عجین و ادامه‌دهندگان مکتب دفاع مقدس را برای آینده کشور تربیت کنیم.

وی با اشاره به اقدامات سازنده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در تبیین و ترویج فرهنگ دفاع مقدس، بیان کرد: یکی از نهاد‌های اثرگذار که فعالیت‌ها و برنامه‌هایش می‌تواند آینده نظام را تضمین کند، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است. این نهاد خوشبختانه تاکنون منشأ اقدامات بزرگ و ارزشمندی بوده است و ما نیز در وزارت دفاع تلاش می‌کنیم تا این مسیر را دنبال و تقویت کنیم.

وزیر دفاع با اشاره به ظرفیت‌های وزارت دفاع در تعامل با سایر سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی گفت: وزارت دفاع این آمادگی را دارد که در حوزه دولت و مجلس بسترساز توسعه روابط با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس باشد و در راستای اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های این نهاد انقلابی گام بردارد.

امیر آشتیانی با تأکید بر اهمیت تعامل وزارت دفاع و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: ضرورت دارد همکاری‌ها و تعاملات در چارچوب روابط صمیمانه موجود، افزایش یابد تا هر دو نهاد در راستای تحقق اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام‌های مناسب را بردارند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها