برگزاری جلسه کارگروه گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در استان کرمان

جلسه کارگروه برنامه‌ریزی گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در استان کرمان، با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۷۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹ - 16September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، جلسه کارگروه برنامه‌ریزی گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در استان کرمان، با حضور سرهنگ «محمود مهدوی‌فرد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان و «احمد گروئی ساردو» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد.

سرهنگ «مهدوی‌فرد» در این جلسه اظهار داشت: این جلسه یکی از جلسات با اهمیت و ارزشمند است و انتظار می‌رود که بتوانیم راه شهیدان و پیشکسوتان جهاد و شهادت را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: امیدواریم همکاری در حوزه چاپ کتاب و آلبوم والدین شهدا و همچنین تعامل بیشتر در جهت ساخت یادمان‌های شهدای گمنام، با اداره‌کل بنیاد شهید استان صورت گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان نیز در این جلسه، با بیان اینکه کار برای شهدا جزو وظایف ما محسوب می‌شود، اظهار داشت: فرهنگ‌سازی در این حوزه از الویت‌های ما به شمار می‌رود؛ چون که شهدا تمام هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند و ما در جهت معرفی شهیدان و فرهنگ‌سازی در جهت آموزش سبک زندگی شهدا باید کار‌های موثر مشترکی را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه ارتباط بین سازمان‌ها باعث جلوگیری از موازی‌کاری‌ها می‌شود، افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان این آمادگی را دارد تا در این حوزه از تمام توان خود استفاده کند که مصوبات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان به نتیجه مطلوب برسد.

جلسه کارگروه دفاع مقدس در کرمان برگزار شد

جلسه کارگروه دفاع مقدس در کرمان برگزار شد

جلسه کارگروه دفاع مقدس در کرمان برگزار شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها