فرمانده سپاه ناحیه اراک:

کشور در گام دوم انقلاب نیازمند تقویت روحیه جهادی است

سرهنگ مهجوری گفت: کشور در گام دوم انقلاب نیازمند تقویت روحیه جهادی است و اردو‌های جهادی سهم به‌سزایی برای تحقق این مسئله دارند؛ لذا باید هر آن‌چه که توان داریم، برای گسترش و ترویج فرهنگ جهادی به میدان بیاوریم.
کد خبر: ۴۷۷۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸ - 16September 2021

کشور در گام دوم انقلاب نیازمند تقویت روحیه جهادی استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «محمد مهجوری» فرمانده سپاه ناحیه اراک، امروز (پنج‌شنبه) در آیین بازدید از اردو‌های جهادی «بسیج سازندگی» در روستا‌های اراک، اظهار داشت: تقویت و ترویج مدیریت، روحیه و اردو‌های جهادی یکی از مهمترین تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در طی این سال‌هاست و خوشبختانه به برکت روحیه دینی و انقلابی در کشور، جوانان و نوجوانان زیادی در راستای لبیک به فرمان امام خامنه‌ای در این میدان حاضر شده و نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی افزود: در طی این سال‌ها اردو‌های جهادی علاوه بر اینکه به مهم‌ترین اهداف خود یعنی ساختن جوانان دست پیدا کرده‌اند، توانسته‌اند سبک زندگی جهادی در جامعه را گسترش دهند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: کشور در گام دوم انقلاب نیازمند تقویت روحیه جهادی است و اردو‌های جهادی سهم به‌سزایی برای تحقق این مسئله دارند؛ لذا باید هر آن‌چه که توان داریم، برای گسترش و ترویج فرهنگ جهادی به میدان بیاوریم.

وی بیان کرد: در شرایط فعلی تبلیغ و ترویج تفکر و اردو‌های جهادی از اهمیت بسیاری برخوردار است و لذا تبلیغ فرهنگ جهادی تبلیع ارزش‌ها محسوب می‌شود و هر آن‌چه در این مسیر گام برداریم، قطعا برکات زیادی خواهد داشت.

مهجوری ادامه داد: در سطح شهر اراک بیش از ۳۶۰ گروه جهادی فعال وجود دارد که جهادگران بسیجی در عرصه‌های سازندگی، محرومیت‌زدایی، بهداشت و درمان، اشتغال‌زایی و اقتصاد مقاومتی، نهضت کمک مومنانه، آموزشی و فرهنگی نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی اضافه کرد: در راستای ایجاد اشتغال بیش از ۸۵ صندوق قرض‌الحسنه مردم پایه در سطح شهر اراک راه‌اندازی شده و بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر در این صندوق‌ها سازماندهی شده‌اند و همچنین ۱۰ کارگاه اقتصاد مقاومتی در سطح شهر اراک به همت جهادگران بسیجی فعال است.

فرمانده سپاه ناحیه اراک خاطرنشان کرد: در سال جاری محوریت برنامه‌های اشتغال‌زایی توانمندسازی است که در این راستا کارگاه‌های تخصصی آموزشی در دستور کار گذاشتیم و امیدواریم گام‌های بلندی در راستای اشتغال‌زایی برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها