رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش:

مهمترین هدف ورزش کردن رسیدن به منش پهلوانی است

سرهنگ امیدی خطاب به تیم اعزامی ایران به مسابقات ارتش‌های جهان در رشته بوکس گفت: مهمترین هدف ورزش کردن رسیدن به منش پهلوانی است.
کد خبر: ۴۷۷۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹ - 16September 2021

امیربه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سرهنگ حسین امیدی رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش در مراسم اعزام تیم منتخب بوکس ارتش جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در مسابقات ارتش‌های جهان (سیزم) اظهار داشت: مهمترین هدف از ورزش کردن رسیدن به مرحله اخلاق مداری و منش پهلوانی است.

وی با بیان اینکه بالاترین قله معرفتی در ورزش رسیدن به مرحله پهلوانی و اخلاق مداری است، گفت: پهلوان به فردی اطلاق می شود که به لحاظ جسمی و و روحی به اوج قدرت رسیده باشد.

رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرمایند: ایستادن در سکوی قهرمانی نتیجه الطاف الهی، دعای خیر مردم و توجه ورزشکاران به منویات و ارزشهای اسلامی است و ما همواره قدردان این نعمت ها بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه وزرشکاران باید از اسوه های صبر و استقامت تبعیت کنند، افزود: شهدا، جانبازان و ایثارگران مهمترین الگوی ورزشکاران ما هستند؛ چراکه بزرگترین درس های تاریخ بشریت را در عرصه امتحان الهی پشت سر گذاشته و از حیاتی ترین مسائل خود در رسیدن به اهداف والای انسانی و اسلامی گذشتند.

تیم منتخب بوکس ایران، روز گذشته جهت شرکت در مسابقات ارتش های جهان عازم روسیه شد؛ این تیم در برابر ۴۱ کشور که مهمترین آنها کوبا، مغولستان، تایلند، آمریکا، کانادا، هلند، ارمنستان و آذربایجان هستند به رقابت خواهد پرداخت.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار