استاندار خوزستان:

توسعه اقتصادی خوزستان با توسعه تجارت محقق می‌شود

خلیلیان گفت: توسعه اقتصادی خوزستان با توسعه تجارت محقق می شود که یک موضوع شناخته شده در علم اقتصاد است و با هدف حضور موثر در بازارهای صادراتی باید تولید را در استان رونق دهیم تا بتوانیم در کنار آن در استان اشتغال ایجاد شود و نرخ بیکاری کاهش یابد.
کد خبر: ۴۷۷۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳ - 16September 2021

توسعه اقتصادی خوزستان با توسعه تجارت محقق می شودبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «صادق خلیلیان» استاندار خوزستان امروز به همراه تعدادی از مسئولان استان از مرز تجاری چذابه در شهرستان دشت آزادگان بازدید و اظهار داشت: با تعیین یک متولی واحد برای این پایانه تجاری مرزی و تصمیماتی که گرفته شده امید است شاهد سرعت گرفتن فعالیت های تجاری در این پایانه باشیم.

وی افزود: توسعه اقتصادی خوزستان با توسعه تجارت محقق می شود که یک موضوع شناخته شده در علم اقتصاد است و با هدف حضور موثر در بازارهای صادراتی باید تولید را در استان رونق دهیم تا بتوانیم در کنار آن در استان اشتغال ایجاد شود و نرخ بیکاری کاهش یابد.

خلیلیان با اشاره به اینکه توسعه صادرات با داشتن پایانه های مرزی مناسب محقق می شود ادامه داد: در خوزستان ۲ پایانه مرزی وجود دارد در خصوص حل مشکلات این پایانه ها جلساتی را برگزار کردیم تا امر تجارت در استان را تسهیل کنیم ، به همین منظور امروز بازدیدی را از وضعیت پایانه تجاری چذابه انجام دادم تا از نزدیک با مشکلات این گذرگاه تجاری آشنا شوم.

مرز تجاری و بین المللی چذابه در شهرستان دشت آزادگان و در فاصه ۱۱۰ کیلومتری اهواز واقع است که روزانه ۴۰۰ کامیون صادراتی در این مرز تردد دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار