وصیت‌نامه شهید «جاودان»؛

در راه حفظ ارزش‌های اسلامی جان خود را فدا کنیم

شهید «جاودان» در قسمتی از وصیتنامه خود آورده است: امیدوارم از این که راه شهادت را انتخاب کرده اید ، بر خود ببالید ؛ چون فرزندتان در راه حفظ ارزش های اسلامی جان خود را فدا کرده است.
کد خبر: ۴۷۷۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۱ - 16September 2021

در راه حفظ ارزش های اسلامی جان خود را فدا کنیمبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، شهید «امیر جاودان» در تاریخ 1338/5/1 در روستای کره بند از توابع شهر بوشهر در جهان مشاهده شد و در 1360/12/01 در منطقه چزابه به شهادت رسید.

وصیت نامه شهید «جاودان»

سلام بر مهدی صاحب الزمان (عج)، سلام بر خمینی، روح خدا و سلام بر پدر و مادر عزیزم!

ابتدا بگویم که از خانواده شامنده ام که نتوانستم محبت هایشان را جبران کنم. پدرِ بزرگوارم! امیدوارم از این که راه شهادت را انتخاب کرده اید بر خود ببالید؛ چون فرزندتان در راه حفظ ارزش های اسلامی جان خود را فدا کرده است.

شما فکر می کنید ابراهیم (ع) که فرزندش اسماعیل را به قربانگاه برد ، فرزندتان را در راه خدا هدیه کرده است ؛ و شما مادر عزیزم! انتظار دارم که شیرتان را حلالم کنید و از خواهرم بخواهید که مانند زینب (س) که راه برادرش حسین (ع) را ادامه داد ، راه مرا که همانا راه خدا و پیغمبر است ، ادامه دهید.

همچنین از شما خواستهم که در پیشبرد هدف اسلامی ، استوار و ثابت بود و همواره الگوی دیگران بوده و با گام های استوار ، این نهضت حسینی را به مقصد نزدیک به زمان انقلاب مهدی (عج) فرا برسد.

شما در برادرانم! با اینکه من برادر بزرگتان هستم ، امیدوارم مرا به یاد بدی هایم ببخشید! از اینکه نتوانستم زیاد در کنارتان بمانم از من دلخور نباشید.

در آخر وصیت تأثیرم که اگر به شهادت رسیدم ، مرا در امامزاده جعفر روستای قلعه‌سوخته به خاک بسپارید.

خداحافظ شما

برخیز که آهنگ سفر باید کرد.

چون موج ز بحر خون گذر باید کرد
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار