رئیس مرکز کنترل و پشتیبانی اطفای حریق وزارت دفاع خبر داد؛

اعزام بالگرد اطفای حریق به مناطق زاگرس

«نوری آل آقا» از اعزام بالگرد اطفای حریق به مناطق زاگرس خبر داد و گفت: آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع مناطق کهوا، وزگ و ارتفاعات قلات در استان کهگیلویه و بویراحمد تحت کنترل و در حال مهار شدن است.
کد خبر: ۴۷۷۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵ - 16September 2021

اعزام بالگرد اطفای حریق هوایی به مناطق زاگرس/ بخش هایی از آتش مهار شده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، خلبان «محمدمهدی نور آل آقا» رئیس مرکز کنترل و پشتیبانی اطفای حریق وزارت دفاع اظهار داشت: آتش‌سوزی‌ها در مناطق زاگرس تکرار شده و در چند استان فارس، کهکیلویه و بویراحمد و خوزستان همچنان در حال انجام عملیات اطفای حریق هوایی هستیم.

‌ وی تصریح کرد: در پی درخواست سازمان جنگل‌ها از دیروز بلافاصله در کوتاه‌ترین زمان بالگرد اطفای حریق وارد مناطق شده و تاکنون مشغول به انجام‌ عملیات هستند.

نوری آل آقا با بیان اینکه همچنان در حال حاضر در سه استان فارس و کهکیلویه و خوزستان به درخواست سازمان محیط زیست و سازمان جنگلها در حال انجام عملیات هستیم، گفت: بعد از ساعت ها تلاش توانسته‌ایم این آتش‌سوزی‌ها را مهار و در بعضی مناطق اطفا کنیم.

وی افزود: مرکز کنترل و پشتیبانی اطفای حریق هوایی وزارت دفاع با تاکید وزیر دفاع و تدابیر مقام معظم رهبری مبنی بر اصل پاسداری و پاسداشت از منابع طبیعی و محیط زیست در آتش‌سوزی‌های متعدد نقش فعال و موثری را ایفا کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن به یاری مردم و منابع طبیعی می شتابد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار