بازنشر/ شهردار منطقه ۲۰ در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

سکونت خانواده ۱۵۰ شهید مدافع حرم در شهر ری/ تکریم خانواده شهدا از اولویت‌های شهرداری است

افشار با اشاره به تکالیف اداری که شهرداری تهران برای مناطق مشخص کرده است، گفت: تکریم خانواده شهدا در راستای رفع نیاز‌های آن‌ها در شهرداری از اولویت‌های ما است و به‌صورت دوره‌ای و در قالب طرح «سپاس» با خانواده‌های شهدا دیدار می‌کنیم.
کد خبر: ۴۷۷۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۵:۲۶ - 17September 2021

سکونت خانواده ۱۵۰ شهید مدافع حرم در شهر ری/ تکریم خانواده شهدا از اولویت‌های شهرداری است«فرهاد افشار» شهردار منقطه ۲۰ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، در خصوص برنامه‌ها و خدمات‌رسانی شهرداری منطقه ۲۰ به خانواده‎های شهدای مدافع حرم که در شهر ری زندگی می‌کنند، اظهار داشت: خانواده ۱۵۰ شهید مدافع حرم در شهر ری زندگی می‌کنند که از این تعداد ۱۰ خانوار ایرانی و مابقی از اتباع افغانستانی هستند.

وی با اشاره به تکالیف اداری که شهرداری تهران برای مناطق مشخص کرده است، گفت: تکریم خانواده شهدا در راستای رفع نیاز‌های آن‌ها در شهرداری از اولویت‌های ما است و به صورت دوره‌ای و در قالب طرح «سپاس» با خانواده‌های شهدا دیدار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

لزوم تشکیل کمیته مخصوص رسیدگی به وضعیت ایثارگران در شورای شهر تهران

روند تبدیل وضعیت ایثارگران در شهرداری تسریع یابد

افشار با بیان اینکه اعتباری برای کمک به خانواده‌های شهدا در شهرداری اختصاص داده نشده است، افزود: باتوجه به مسئولیت‌های اجتماعی که برعهده داریم و ارتباط با شرکت‌های محتلف با همکاری خیرین کمک‌های مختلفی به خانواده‌های شهدا داشتیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار