امام جمعه موقت قصرشیرین:

دشمن به دنبال دور کردن نسل جوان از دفاع مقدس است

حجت‌الاسلام «شامحمدی» گفت: حفاظت از مکتب دفاع مقدس به محوریت بسیج قهرمان را یکی از وظایف مسئولان برشمرد و دشمن به دنبال این است که مردم ما به ویژه نسل جوان را از دفاع مقدس دور کند.
کد خبر: ۴۷۷۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲ - 17September 2021

دشمن به دنبال دور کردن نسل جوان از دفاع مقدس استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «اسماعیل شامحمدی»  امام جمعه موقت شهرستان قصرشیرین در خطبه های نمازجمعه این هفته  شهرستان در جمع نمازگراران با اشاره به توقف مذاکرات وین بر اساس رهنمودهای قرآنی توسط دولت سیزدهم، اظهار داشت: بعد از مدتی بلافاصله غربی ها به خاطر نگرانی خودشان به جنب و جوش افتادند و خواستار ادامه مذاکرات وین شدند.

امام جمعه موقت شهرستان قصرشیرین گفت: توقف مذاکرات وین در اوایل شروع به کار دولت انقلابی سیزدهم یک تلنگر و تذکر جدی به دولت های غربی بود که جمهوری اسلامی ایران مذاکرات بی حاصل را ادامه نمی دهد.

وی افزود: اگرچه بر اساس شواهد تاریخی و قرآنی امیدی به رفع تحریم ها از سوی غرب و هم پیمانانش متصور نیست چون با تاسی از قرآن هرچه چه دشمنان قدرت یابند چیزی ولو به اندازه نفیری به مسلمانان نمی دهند.

حجت الاسلام شامحمدی افزود: امروز همه دشمنان ایران می‌دانند، در روزگاری که رزمندگان اسلام کمترین آمادگی را داشتند، یک تنه در برابر همه قدرت‌های حامی صدام ایستاده و چون حق بودند، دست یاری خداوند متعال همواره با آنان بود.

امام جمعه موقت شهرستان قصرشیرین با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس بیان کرد: تبیین مکتب دفاع مقدس به ویژه برای نسل جوان و غیور و انقلابی وظیفه ما است.

وی حفاظت از مکتب دفاع مقدس به محوریت بسیج قهرمان را یکی از وظایف مسئولان برشمرد و افزود: دشمن به دنبال این است که مردم ما به ویژه نسل جوان را از دفاع مقدس دور کند.

خطیب موقت جمعه  شهرستان قصرشیرین گفت: از این رو دولت سیزدهم ضمن ادامه تلاش های دیپلماتیک به صورت مقتدرانه برای رفع تحریم ها، باید اولویت اصلی آن ها تکیه بر ظرفیت های داخلی جهت خنثی سازی تحریم ها باشد و ما فراموش نمی کنیم در توافقنامه هسته ای که در دولت قبلی با کشورهای غربی بسته شد چیزی عاید ملت ایران نشد و دولت های غربی به خصوص آمریکا زیر تعهدات خود زدند.

حجت الاسلام شامحمدی در بخش دیگری از خطبه ها با بیان اینکه در هفته گذشته شاهد رکورد وادات و تزریق واکسن در داخل کشور بودیم، گفت: این سوال برای مردم هست چرا در دولت قبلی این کار انجام نشد.

وی بیان داشت: تمام این ها برای این بود به جامعه القا کنند واکسن و جان مردم بستگی به آمریکا و پیوستن به FATF دارد و  در تماس تلفنی سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری با یکی از مقامات عالی رتبه چین در هفته گذشته قول واردات ۱۸۰ میلیون دُز واکسن تا آخر ماه آینده را گرفتندو هفته گذشته رکورد واردات و تزریق واکسن در جهان شکسته شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار