حجت‌الاسلام آل هاشم:

تولد تفکر بسیجی بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب در دوران جنگ بود

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، تولد تفکر بسیجی را یکی از بزرگ‌ترین دستاورد‌ها و برکات انقلاب و دوران جنگ دانست و گفت: بسیج، پشتیبان امن همه نیروهای مسلح است.
کد خبر: ۴۷۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴ - 06June 2015

تولد تفکر بسیجی بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب در دوران جنگ بود

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس به نقل از روابط عمومی آجا، حجتالاسلام سید محمدعلی آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش که در همایش «جوانان بسیجی یاوران مهدی(عج) عاشقان ولایت» سخن میگفت، در تشریح برکات هشت سال دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس علیرغم اینکه خسارات فراوانی به کشور عزیزمان تحمیل کرد، برکات بسیار زیادی از جمله اعتماد به نفس و خودباوری مخصوصا بین جوانان را نیز به همراه داشت؛ که باعث شد با وجود کمبود تجهیزات نظامی در جنگ، بتوانیم روی پای خود بایستیم؛ و این امر ممکن نبود مگر با هدایت و رهبری منحصر به فرد رهبر بزرگ انقلاب، امام خمینی(ره).

وی از دیگر برکات جنگ تحمیلی را شکوفایی استعدادهای درخشان و خلاقیت در بین جوانان دانست و افزود: کارهای نشدنی بسیاری را در دوران دفاع مقدس جوانان برومند ما انجام دادند. همچنین دفاع مقدس باعث رشد بسیار چشمگیر باورهای دینی شد، و همه کشور در جبهه و پشت جبهه، رنگ و صبغه الهی به خود گرفته بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش  یکی دیگر از برکات دفاع مقدس را حضور روحانیت، جوانان و نوجوانان و همه اقشار جامعه در جنگ دانست.

حجتالاسلام آل هاشم، تولد تفکر بسیجی را یکی دیگر از بزرگترین دستاوردهای انقلاب در دوران جنگ دانست و در مورد اهمیت بسیج در زندگی مردم بیان داشت: تولد تفکر بسیجی بزرگترین برکت دفاع مقدس بود. ما نیازمند بسیج و روحیه بسیجی هستیم که در روزهای بحران و حساس، این فرهنگ بسیار کارساز است.

وی در ادامه با بیان اینکه به برکت بسیج کشورمان بیمه شده است، تصریح کرد: وظیفه ایجاد امنیت و دفاع از کشور در مقابل دشمنان بر عهده نیروهای مسلح است، و بسیج پشتیبان امن همه نیروهاست.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در بخش دیگری از سخنان خود، امام(ره) را بزرگ بسیجی تاریخ دانست و افزود: امام خمینی(ره) رهبری فرزانه و اندیشمند بود که با اندیشه خود جهان اسلام را تحت تأثیر قرار داد.

وی در پایان با بیان سخن امام(ره) که فرمودند «انقلاب اسلامی ایران باید صادر شود»، به نقش پررنگ راه و اندیشه امام(ره) در کشورهای جهان به خصوص در بین کشورهای مسلمان اشاره کرد و گفت: با وجود مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنهای (مدظلهالعالی)، کشور با همان صلابت و ایستادگی زمان امام(ره) در حال رشد و حرکت به جلو است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها