امام جمعه ارومیه:

دولت فرد شایسته‌ای را برای سکانداری استانداری آذربایجان غربی انتخاب کند

حجت‌الاسلام «قریشی» گفت: با توجه به این که دفاع مقدس هنوز در استان آذربایجان غربی جاری است انتظار می رود دولت فرد لایق و شایسته ای را برای سکانداری استانداری آذربایجان غربی تعیین کند.
کد خبر: ۴۷۷۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶ - 17September 2021

دولت فرد شایسته ای را برای سکانداری استاندری آذربایجان غربی انتخاب کندبه گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام «سید مهدی قریشی» نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه ارومیه ضمن دعوت همه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: امیدواریم با حرکت جهادی کادر درمان و مسئولان استانی و کشوری این بیماری منحوس از کشور ریشه‌کن شود.

وی افزود: مردم نباید به شایعات توجه کنند و کسانی که واکسن نزده‌اند برای حفظ سلامتی خود و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا هرچه سریع‌تر باید واکسن بزنند.

وی با اشاره به بیانات رئیس جمهور در خصوص انتخاب مدیری شایسته، کارآمد، انقلابی و لایق برای استان‌های ویژه، عنوان کرد: با توجه به  اینکه آذربایجان‌غربی هزار کیلومتر مرز مشترک با کشورهای همسایه دارد بنابراین جزو استان‌های ویژه و حساس به شمار می‌رود.

حجت الاسلام قریشی افزود: همچنین با توجه به اینکه آذربایجان‌‌غربی رنگین کمان اقوام و ادیان و مذاهب مختلف است بنابراین دولت باید در انتخاب استاندار به این استان توجه ویژه‌ای داشته باشد.

وی عنوان کرد: با توجه به این که دفاع مقدس هنوز در استان آذربایجان غربی جاری است انتظار می رود دولت فرد لایق و شایسته‌ای را برای سکانداری استانداری آذربایجان غربی تعیین کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار