امام جمعه پاوه:

پیروان پیامبر باید از این دین با تمام توان دفاع و صیانت کنند

ماموستا «ملا قادری» گفت: هجمه به دین مبین اسلام بسیار زیاد شده و پیروان راستین پیامبر گرامی اسلام (ص) باید از این دین با تمام توان دفاع و صیانت کنند.
کد خبر: ۴۷۷۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹ - 17September 2021

پیروان راستین پیامبر باید از این دین با تمام توان دفاع و صیانت کنندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، ماموستا ملا «قادر قادری» امام جمعه شهرستان پاوه در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان که با رعایت تمام شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد، اظهار داشت: هجمه به دین مبین اسلام بسیار زیاد شده و پیروان راستین پیامبر گرامی اسلام (ص) باید از این دین با تمام توان دفاع و صیانت کنند.

امام جمعه شهرستان پاوه با بیان اینکه امروز به دین، قرآن و مسجد مسلمانان اهانت می شود گفت: ضرورت دارد مسلمانان دفاع کنند تا مانند ابوسفیان که در جنگ احد به نفع بت ها شعار می دادند در عصر حاضر بر ما پیروز و غالب نشوند و ضد ارزش ها را در جامعه اسلامی ترویج کنند و به معاندین دین اجازه مانور علیه اسلام را ندهیم.

وی ادامه داد: با رصد رسانه های مختلف بیگانه شاهد آن هستیم بیش از ٨۰ درصد آنها، بر علیه مسلمانان، قرآن، اسلام و حجاب فعالیت می کنند و این بیانگر غربت اسلام است.

ماموستا قادری با اشاره به آیه ۱۴۰ سوره آل عمران گفت: سنت آسمانی است که مسلمانان باید دچار سختی و مشقت شوند تا مشخص شود کدام یک از دین خود صیانت می کنند و در آزمایش و امتحان الهی قبول می شوند.

امام جمعه شهرستان پاوه تصریح کرد: در جامعه کنونی امر به معروف بسیار سخت شده اما باید با عقلانیت و تدبیر در این مسیر حرکت کنیم و نباید سکوت و شانه خالی کنیم. 

وی بیان داشت: اکنون جوانان تازه مسلمان اروپا و آمریکا پایبندی بیشتری به اسلام حقیقی دارند اما در ممالک اسلامی بسیاری از مسلمانان با تندروی و جنگ و انتحار و تعابیر نادرستی که از اسلام ارائه می کنند دارند به اسلام ظلم می کنند و نمی گذارند مردم اسلام واقعی را بشناسند.

خطیب جمعه شهرستان پاوه اضافه کرد: برای مهار و کنترل ویروس کرونا، مسئولین تلاش خود را بکار بسته اند و با صرف هزینه های میلیاردی واکسن را برای ایمن سازی جامعه از این ویروس وارد می کنند اما متاسفانه استقبال از واکسیناسیون بسیار کم است.

ماموستا قادری با تاکید بر استقبال مردم از واکسیناسبون کرونا، افزود: این بیماری بسیار خطرناک و بی امان است و باید هوشیار باشیم.

وی تصریح کرد: با احساس مسئولیت بیشتر و رعایت بهداشت فردی ، استفاده از ماسک و دوری از مراسمات و تجمعات از تبعات این ویروس منحوس در امان بمانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار