نماینده ولی فقیه در گیلان:

شکست جریان تحریف، مقدمه شکست تحریم است

آیت‌الله «فلاحتی» بزرگداشت هفته دفاع مقدس را فرصتی برای ترسیم مجاهدت‌ها و تکرار دستاورد‌های بزرگ آن دانست که زمینه را برای تحریف حقیقت از بین می‌برد و گفت: شکست جریان تحریف، مقدمه شکست تحریم است.
کد خبر: ۴۷۷۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲ - 17September 2021

شکست جریان تحریف، مقدمه شکست تحریم استبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان امروز (جمعه) در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس اظهار داشت: باید از فرهنگ و معارف و آموزه‌های دفاع مقدس برای آینده کشور و نظام استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر لزوم جلوگیری از تحریف ارزش‌ها و دستاورد‌های دفاع مقدس، تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی در طول ۴۳ سال گذشته همواره به دنبال تحریف و دروغ پردازی بودند تا به اهداف شوم خود علیه انقلاب و ملت ایران برسند.

وی از جوانان و نوجوانان خواست نسبت به دستاورد‌های انقلاب اسلامی آگاهی و شناخت پیدا کنند و متذکر شد: دشمن شناسی لازمه پیروزی در جنگ روایت هاست؛ ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس قدرت نظامی و دفاعی خود را نشان دادند و اکنون دشمن وارد عرصه جنگ نرم شده تا جای دروغ‌ها و حقیقت‌ها را عوض کند و اعتقادات و باور‌های مردم را تغییر دهد.

آیت الله فلاحتی بزرگداشت هفته دفاع مقدس را فرصتی برای ترسیم مجاهدت‌ها و تکرار دستاورد‌های بزرگ آن دانست که زمینه را برای تحریف حقیقت از بین می‌برد و خاطرنشان کرد: شکست جریان تحریف، مقدمه شکست تحریم است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران کشور ما را به قدرت منطقه تبدیل کرده است، تاکید کرد: امروز شاهد افول قدرت پوشالی استکبار و در راس آن آمریکا هستیم و به زودی اخراج آمریکا از منطقه اتفاق می‌افتد.

امام جمعه رشت یکی از وظایف نهاد‌های علمی و فرهنگی را آشنایی نسل جوان با سیره نورانی معمار کبیر انقلاب دانست و افزود: یکی از مولفه‌های پیروزی دفاع مقدس روح بلند، ضمیر پاک، ایمان قلبی و هدایت‌های پیامبرگونه امام خمینی (ره) بود که پشتوانه‌ای برای رزمندگان شد.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم طی هفته‌های گذشته تصریح کرد: به دولت توصیه می‌کنیم مسئولانی را انتخاب کند که همواره در میدان و در کنار مردم باشند تا فاصله ایجاد شده بین مردم و دولت از بین برود.

آیت الله فلاحتی از مسئولان خواست انتقادپذیر باشند و از نظر مردم در برخی از پروژه‌های عمومی استفاده کنند و اظهار داشت: دیدگاه لیبرالی برخی از مسئولان به اقتصاد کشور آسیب زده است؛ لذا از دولت سیزدهم انتظار داریم که مشکلات مردم را به فوریت حل کند.

وی با اشاره به سفر دبیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران و بیان سخنان دوگانه درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران، متذکر شد: مسئولان سازمان انرژی اتمی ایران وارد میدان بازی دشمنان نشوند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه وزارت کشور مسئول تعیین استانداران است و هیچ انتخاب و سفارشی از سوی استان انجام نشده، خاطرنشان کرد: استانداران باید با مشکلات محل خدمت خود آشنا باشند و برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار