امام جمعه عسلویه:

پیشرفت‌های امروز ما مربوط به دوران دفاع مقدس است

«هاشمی‌نژاد» گفت: ما در دوران دفاع مقدس تجربیات خوبی به دست آوردیم، پیروزی ما به ایمان و به عشق و صفای دل مردم متکی بود، ملت و قوای مسلح آبدیده شدند و پیشرفت‌های امروز ما بخش عمده‌ای از آن مربوط به دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۴۷۷۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸ - 17September 2021

پیشرفت‌های امروز ما مربوط به دوران دفاع مقدس استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «سید علی هاشمی نژاد» امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پس از توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی در سخنانی به مصادیق افراد با تقوا اشاره کرد و بر شمردن ویژگی‌های شیخ رجب علی خیاط او را مردی متقی عارف و وارسته دانست و اظهار داشت: وی سخنان و جملات کوتاه و آموزنده زیادی دارد و معتقد بود اگر خدا بخواهی قیمتت بی نهایت می‌شود اگر دنیا بخواهی قیمتت مشخص است.

وی گفت: بسیاری از گرفتاری ما انسان‌ها این است که غیر خدا در دل راه می‌دهیم، رمز ترقی معنوی بشر فقط در سایه مبارزه با نفس است و افرادی مثل رجبعلی خیاط اگر به این درجه رسیده‌اند چون به خودشان زحمت داده‌اند، مجاهده با نفس کرده‌اند برای خدا حرکت کرده‌اند و محبت خدا در دل داشته‌اند.

هاشمی نزاد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: ما در دوران دفاع مقدس تجربیات خوبی به دست آوردیم، پیروزی ما به ایمان و به عشق و صفای دل مردم متکی بود، ملت و قوای مسلح آبدیده شدند و پیشرفت‌های امروز ما بخش عمده‌ای از آن مربوط به دوران دفاع مقدس است.

امام جمعه عسلویه خاطرنشان کرد: امروز ما پیشرفته‌ترین و مدرن ترین سلاح‌ها در اختیار داریم و در این زمینه به استقلال رسیده‌ایم شعار ما امروز شعار ما می‌توانیم است این شعار از جنگ آموختیم، دفاع مقدس برکات زیادی داشت به قول رهبر انقلاب جنگ گنج بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها