جلسه ستاد هماهنگی هفته دفاع مقدس در شهرستان لالی برگزار شد

جلسه ستاد هماهنگی هفته دفاع مقدس در محل فرمانداری شهرستان لالی با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۷۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۱ - 17September 2021

جلسه ستاد هماهنگی هفته دفاع مقدس در شهرستان لالی برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، جلسه ستاد هماهنگی هفته دفاع مقدس در محل فرمانداری شهرستان لالی با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد.

در ابتدای جلسه حجت‌الاسلام گرمسیری امام جمعه لالی مطالبی پیرامون هفته دفاع مقدس و لزوم گرامیداشت این ایام توسط تمامی اقشار و مسئولان ایراد نمود و اظهار داشت: نباید مناسبت های ارزشمندی همچون هفته دفاع مقدس در لابه لای حوادث و رخدادها کمرنگ شوند.

در ادامه سرگرد پاسدار «قاسم گوروی» فرمانده سپاه لالی 2 مؤلفه مهم و اصلی پیروزی در جنگ تحمیلی را خلاقیت و نوآوری فرماندهان جنگ و محور قراردادن معنویت بین رزمندگان عنوان کرد و افزود: سپاه ناحیه مقاومت لالی برنامه‌های متنوعی در عرصه‌های محرومیت زدایی از جمله مراسم افتتاحیه طرح بزرگ کشاورزی دشت هارکله با حضور مسئولان استانی و چند مرحله کمک های مومنانه همچون توزیع بسته های معیشتی، اهدا مخزن آب جهت عشایر و مناطق روستایی و تهیه و توزیع ۵۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان محروم شهرستان را به انجام رسانده است.

وی در ادامه به برنامه های هفته دفاع مقدس هم اشاره کرد و گفت: برنامه های فرهنگی همچون تجلیل از رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس، یادواره شهدا، غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا، رژه خودرویی و موتوری، و ویزیت رایگان در این هفته اجرا خواهد شد.

در پایان نیز «گودرز ترکی زاده» فرماندار لالی از تمام مسئولان ادارات و دستگاه های اجرایی خواست تا اهتمام ویژه ای جهت اجرای هر چه باشکوه تر این ایام داشته و از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذاری ننمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها