امام جمعه شهر اهرم:

دین خود را به شهدا ادا کنیم تا مدیون خون شهدا نباشیم

حجت‌الاسلام «پهلوزاده» گفت: هر کس به فراخور وظیفه خود را در هفته دفاع مقدس انجام داد، دین خود را به ایثار و شهادت و شهدا و امام شهدا ادا کرد که مدیون خون شهدا نباشیم.
کد خبر: ۴۷۷۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۷ - 17September 2021

دین خود را به شهدا ادا کنیم تا مدیون خون شهدا نباشیمبه گزارش  دفاع‌پرس  از بوشهر ، حجت الاسلام «حبیب پهلو زاده»  امام جمعه شهر اهرم در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: ورود تعدادی از جوانان پاک و با استعداد شهر اهرم به حوزه علمیه و مسیر کسب علم و معرفت و طلبگی حرکت تربیتی است که سال‌ها متوقف شده بود و زنده نگه داشتن این مسیر و روشن نگه داشتن شمع علم و معرفت و تبدیل آن به خورشید روشنی بخش در کوران شبهات و تاریکی آخرالزمان از نیازهای حفظ جریان تشیع است.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید گفت: دانش آموزان از تحصیل حضوری جدا کرده اند و این حضور در محضر معلم و کلاس درس آسیب دیده به دانش آموزان وارد شده است.

وی عنوان کرد: برخی از خانواده ها توان خرید وسایل ارتباطی را برای شما و یا با اینترنت ضعیف یادگیری درس به طور کامل به دست آوردند لذت ببرید همت معلومات و همت خانواده های خانواده را می فهمید که نسبت به امر آموزش و پرورش فرزندان فرزندان خود خواستار هستند.

حجت الاسلام والمسلمین پهلو زاده با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره افتخار آفرینان آن دوران یادآور شد: هر کس به فراخور وظیفه خود را در این هفته انجام داد، دین خود را به ایثار و شهادت و شهدا و امام شهدا ادا کرد که مدیون خون شهدا نباشیم.

امام جمعه اهرم بیان کرد: حضرت امام رضوان الله تعالی علیه فرمودند: «ما در جنگ دوستان و دشمنان را هدف قرار دادیم در جنگ به این نتیجه رسیدیم که باید روی پای خودمان بایستیم در جنگ ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکستیم» و مردم عزیز ما امروز بدانند امروز در جنگ بودیم اما به روش بیولوژیکی و زیستی در همین بحث  کرونا  ما دوست و دشمن را شناختیم و به این نتیجه رسیدیم که باید روی پای خود ایستاد و دست گدایی جلوی شرق و غرب دراز نکرده بود که جوانان و دانشمندان خودمان را ببوسیم و قدردان دانشمندان جوان خودمان بگیرند.

وی تصریح کرد: حضرت آقا در دیدار نمایندگان مجلس در ۶ خرداد امسال فرمودند یکی از آسیب های نمایندگان وارد مسائل اجرایی شد.

امام جمعه اهرم یادآور شد: آیا نمایندگان وارد بشوند که استاندار یا فرماندار یا فلان مدیر کل ؛ چه کسی باشد و چه کسی نباشد ، فرمودند نمایندگان باید از این کار کناره بگیرند. می شود گفتگو شد که فلانی فلان مسئولیت پذیر شد ، حضرت آقا فرمودند این آسیب زاست برای نمایندگان و این کار نمی کنند ، نمایندگان محترم مجلس عمومه و نمایندگان محترم استان را در مجلس به ویژه این امر ولی فقیه را مورد بررسی قرار می دهند. به

حجت الاسلام پهلو زاده بازگشت غرور آفرین ناوگروه ۷۵ تروریست راهبردی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: شرق و غرب دانستند گذشت آن زمان که ادعا خورشدند خورشید در سرزمین آنها غروب شدکند و ان شاالله جوانان این مرز و بوم بر این اقتدار بیافزایید و خار چشم استکبار باشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها