امام جمعه اردکان:

دفاع مقدس سرمایه اجتماعی عظیمی است

حجت‌الاسلام «شاکر» دفاع مقدس را سرمایه اجتماعی عظیمی دانست و گفت: باید حفظ و به نسل‌های آینده منتقل شود چراکه به فضایل اخلاقی، حالات معنوی و عرفانی دفاع مقدس بسیار محتاجیم.
کد خبر: ۴۷۸۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۴ - 17September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، حجت‌الاسلام «سید اسماعیل شاکر» امام‌جمعه شهرستان «اردکان» در خطبه‌های نماز جمعه امروز اظهار داشت: از مصادیق تقوا که در قرآن و روایات بر آن تأکید شده حفظ زبان از غیبت و دروغ و بهتان است.

وی افزود: اینکه در روایات گاهی گناه غیبت از برخی گناهان بزرگ شدیدتر دانسته شده بخاطر جنبه حق الناس آن است. ترک گناه، از انجام واجب مهمتر و عامل قرب آن بیشتر است.

حجت الاسلام شاکر با بیان اینکه بهترین مردم آن‌هایی هستند که خیر و برکتشان به دیگران می‌رسد افزود: ابتدای سال تحصیلی از حمایت دانش آموزان محتاج غفلت نشود.

امام جمعه اردکان دفاع مقدس را سرمایه اجتماعی عظیمی دانست و عنوان کرد: باید حفظ و به نسل‌های آینده منتقل شود. به فضایل اخلاقی، حالات معنوی و عرفانی دفاع مقدس بسیار محتاجیم. دفاع مقدس ما تنها دفاع از خاک نبود، بلکه دفاع از ایمان و ارزش‌ها بود و عامل صدور انقلاب و پیام مقاومت شد.

وی ادامه داد: از دستاورد‌های مهم دفاع مقدس تأمین امنیت برای کشور بوده که هنوز هم ثمرات آن باقی است. پیام رسانی ایثارگران و شهدا ما را در اجر جهادشان شریک می‌کند.

شاکر تصریح کرد: پیام حماسه سازان دفاع مقدس ایستادگی بر سر آرمان ها، اطاعت از رهبری، دفاع از اسلام و احکام دین است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار