برگزاری «شب خاطره» و دوره تخصصی روایت‌گری دفاع مقدس برای روحانیون یزدی

مراسم «شب خاطره» با حمایت سازمان تبلیغات اسلامی، بسیج طلاب و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد در کلیه مدارس علمیه استان، با حضور روحانیون رزمنده برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۷۸۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱ - 18September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، نشست ستاد هماهنگی اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس با حضور حجت‌الاسلام «علیرضا نجیمی» مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد، حجت‌الاسلام «مهدی قره‌چاهی» مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه «الغدیر» و حجت‌الاسلام «محمدهادی خسروی راد» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان برگزار شد.

در این جلسه فعالیت‌های قابل اجرا در هفته دفاع مقدس مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا امکان استفاده از برنامه زنده صداوسیمای مرکز یزد در این هفته جهت معرفی حماسه‌های طلاب و روحانیون مورد بررسی قرار گیرد و تبلیغات محیطی درباره شهدای روحانی در سطح شهرستان‌های استان یزد نیز به‌صورت محدود پیگیری شده و کلیپ‌های ۲ دقیقه‌ای از خاطرات روحانیون ایثارگر تولید شود.

همچنین مقرر شد تا با حمایت سازمان تبلیغات اسلامی، بسیج طلاب حوزه‌های علمیه و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد، در کلیه مدارس علمیه استان، مراسم «شب خاطره» با حضور روحانیون رزمنده و نیز دوره تخصصی روایتگری برای پیشکسوتان روحانی برگزار شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار