فرمانده مرزبانی ناجا در دیدار با خانواده شهید لنگری:

مرزهای کشور از امنیت کامل برخوردار است

سردار گودرزی در دیدار با خانواده شهید لنگری با اشاره به اینکه به‌رغم تهدیدات پیرامونی مرزهای کشورمان امرو از امنیت کامل برخوردار است، گفت: امنیت امروز، مرهون نعمت ولایت فقیه، مشارکت مردم در تولید امنیت و پاسداری مرزبانان نیروی انتظامی از کیان ایران اسلامی است.
کد خبر: ۴۷۸۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۶ - 18September 2021

مرزهای کشورمان امروز به رغم تهدیدات پیرامونی از امنیت کامل برخوردار استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی ناجا در سفر به استان خراسان شمالی در دیدار با خانواده شهید مرزبان احمد لنگری اظهار داشت: خانواده شهدا پرچمداران ملت شریف ایران اسلامی هستند و همه مسئولان در قبال خانواده شهدا مسئولیت سنگینی را بر دوش دارند.

وی افزود: مهم‌ترین تکلیف برای آحاد ملت شریف ایران ادامه راه شهدا و آرمان‌های آنان است که با ایثار و فداکاری برای برقراری امنیت و آرامش کشور تا پای جان ایستادگی کرده و در خط مقدم تأمین امنیت کشورمان برای دفاع از این مرز و بوم مقتدرانه ایستادند و شهد شهادت را نوشیدند.

سردار گودرزی در ادامه تصریح کرد: امنیت و آرامش کشور عزیزمان مرهون خون پاک شهیدان است و شهدا اسوه بصیرت، شجاعت و ایستادگی در جبهه حق است.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه به رغم تهدیدات پیرامونی مرزهای کشورمان امروز مرزهای ایران اسلامی از امنیت کامل برخورداراست، خاطرنشان کرد: امنیت امروز، مرهون نعمت ولایت فقیه، مشارکت مردم در تولید امنیت و پاسداری مرزبانان نیروی انتظامی از کیان ایران اسلامی است.

شهید احمد لنگری اهل روستای لنگر از توابع شهرستان بجنورد در سوم آبان ماه 1392 در درگیری با اشرار مسلح در منطقه مرزی سراوان به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها