مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان اصفهان خبر داد؛

تجلیل از ۵۰ هزار پیشکسوت دفاع مقدس استان اصفهان/ بارگذاری بیش از هزار مطلب در فضای مجازی

سرهنگ «رضایی» گفت: همایش ملی تجلیل از یک‌میلیون پیشکسوت دفاع مقدس، ۳۰ شهریور با سخنرانی رئیس جمهور برگزار می‌شود که سهمیه استان اصفهان از این تعداد، ۵۰ هزار نفر است.
کد خبر: ۴۷۸۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹ - 18September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، سرهنگ پاسدار «محمد رضایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان، صبح امروز (شنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه که با موضوع تشریح برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد، سبک زندگی، مدیریت و ولایت‌مداری هر یک از شهدا و فرماندهان دفاع مقدس می‌تواند الگو باشد، اظهار داشت: دفاع مقدس یک دانشگاه است و شاید جوانان ما شهدای صدر اسلام را دست‌نیافتنی بداند؛ اما شهدای هشت سال دفاع مقدس در همین دوران بودند و همه دست‌یافتنی هستند.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس امسال با شعار محوری «ما مقتدریم» نام‌گذاری شده است، افزود: امسال برنامه‌های گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس تحت تاثیر شیوع بیماری کرونا، با محدودیت‌هایی همراه است که به همین دلیل سعی کردیم تا از ظرفیت صدا و سیما و فصای مجازی بیشتر از گذشته استفاده کنیم.

تجلیل از ۵۰ هزار پیشکسوت دفاع مقدس استان اصفهان/ بارگذاری بیش از هزار مطلب در فضای مجازی

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان تصریح کرد: ایجاد صفحه اینستاگرامی با شعار «اصفهان شهر جهاد شجاعانه» همراه با بارگذاری بیش از هزار مطلب اختصاصی به مناسبت هفته دفاع مقدس و همچنین ایجاد صفحه در «آپارات» با عنوان «گنجینه دفاع مقدس اصفهان»، از اقداماتی است که در راستای گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در فضای مجازی انجام می‌شود. 

«رضایی» با اشاره به ضرورت انس گرفتن نسل‌های جدید با فرهنگ دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: رونمایی از یک بازی با موضوع معرفی شهدای اصفهان، افتتاح نمایشگاه عکس مجازی، رادیو رسام و رویداد «عصر رسانش»، از جمله برنامه‌های دیگر است که به مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین برنامه زنده «پلاک» به‌مدت هشت شب از ساعت ۲۱ تا ۲۲:۱۵ به‌صورت زنده از شبکه اصفهان پخش می‌شود که فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان، پیشکسوتان رده‌های مختلف نظامی و انتظامی و خانواده‌های معظم شهدا در آن حضور پیدا خواهند کرد.

تجلیل از ۵۰ هزار پیشکسوت دفاع مقدس استان اصفهان/ بارگذاری بیش از هزار مطلب در فضای مجازی

«رضایی» تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس را از برنامه‌های محوری و اصلی گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در استان اصفهان دانست و گفت: همایش ملی تجلیل از یک‌میلیون پیشکسوت دفاع مقدس، ۳۰ شهریور با سخنرانی رئیس جمهور برگزار می‌شود که سهمیه استان اصفهان از این تعداد، ۵۰ هزار نفر است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان خاطرنشان کرد: این مراسم در مرکز استان و مراکز شهرستان‌ها و بخش‌ها، همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود که در آن به‌صورت وبینار با موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در تهران ارتباط برقرار شده و بنا به ظرفیتی که در شهرستان‌ها و بخش‌ها وجود دارد، از پیشکسوتان دفاع مقدس تجلیل خواهد شد. همچنین تمام دستگاه‌های اجرایی، نظامی و انتظامی نیز از پیشکسوتان دفاع مقدس یگان خود، تجلیل خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار