تشییع و خاکسپاری پیکر شهید در بانه

پیکر مطهر شهید زانا محمودپور دیروز در شهرستان بانه تشییع و به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۴۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۵ - 20October 2013

تشییع و خاکسپاری پیکر شهید در بانه

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، شهید والامقام زانا محمودپور در درگیری با عوامل ضد انقلاب در منطقه ساوان بانه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


شهید زانا محمودپور سرباز وظیفه سپاه بیت المقدس کردستان و متولد شهر شهید پرور بانه بود.

در مراسم خاکسپاری پیکر این شهید که با حضور مردم شیعه و سنی بانه برگزار شد ماموستا خدایی امام جمعه بانه و نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت : فرزندان غیور کردستان انتقام شهدای پاسدار را از ضدانقلاب خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه شهدای این مرز و بوم در راستای حفاظت از مرزهای کشور و برقراری و حفظ امنیت پایدار جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند افزود: اکنون نیز جوانان و غیور مردان رهرو آنان بوده اند و نمیگذارند خدشهای به امنیت پایدار این خطه از ایران اسلامی وارد شود.

حجت الاسلام فلسفی استاد حوزه و دانشگاه نیز گفت: خون پاک شهیدان علاوه بر اینکه امنیت را برای ایران اسلامی پایدار تر خواهد کرد موجب وحدت و یکدلی مسلمانان سنی و شیعه باهم برای رسیدن به منویات مقام معظم رهبری است.

سرهنگ اکبری فرمانده سپاه بانه هم اظهار داشت: مردم مرزدار این خطه از میهن اسلامی امروز باحضور خود در این مراسم به دشمنان نشان دادند که اکنون بهتر از زمان جنگ تحمیلی آماده ایثارگری و تقدیم عزیزانشان در راه دفاع از آرمان های انقلاب و کیان ایران اسلامی هستند.

سهراب بدری و حاج مطلب احمدیان از همرزمان شهید محمودپور هم گفتند: تا آ خرین قطره خونمان از دستاوردهای عزیزانمان دفاع خواهیم کرد و جواب محکمی به ایادی استکبارخواهیم داد.
 
حجتی از بازاریان شهرستان بانه نیز اینگونه اقدامات تروریستی را نشانه ای از ضعف ضد انقلاب دانست و گفت: شهادت جوانان خدوم این مرز و بوم ریشه های وحدت را دربین مسلمانان شیعه و سنی مستحکم تر می کند.
نظر شما
پربیننده ها