مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ:

مسئولین نگویند فلان مسأله به ما ربطی ندارد/ تشکیل ستادی برای پی گیری سخنان رهبر انقلاب در سالگرد ارتحال امام

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ گفت: این مردم بودند که پای انقلاب اسلامی ایستادند و خون دادند تا انقلاب حفظ شود لذا اگر خدای نکرده مسئولین بگویند فلان مسأله به ما ربطی ندارد قطعاً از همین مردم سیلی خواهند خورد.
کد خبر: ۴۷۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵ - 06June 2015

مسئولین نگویند فلان مسأله به ما ربطی ندارد/ تشکیل ستادی برای پی گیری سخنان رهبر انقلاب در سالگرد ارتحال امام

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام عبدالعلی گواهی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ با اشاره به اینکه در این 26 سال اخیر، همیشه امام خمینی (ره) در سخنان و زندگی معظم له وجود داشته و دارد، بیان داشت: سخنان رهبری به معنای واقع در جان و دل هر شنونده ای اثر می گذارد که یکی از آن ها سخنرانی مهم 14 خرداد در حرم امام خمینی (ره) است؛ سخنانی که به هفت موضوع جامع اشاره داشت و طی آن شخصیت واقعی امام (ره) و رهبر جامعه را به تصویر کشید.

وی  با بیان اینکه تکریم اسلام ناب محمدی و نفی اسلام آمریکایی و نیز اعتماد به وعده های الهی و توکل به عنوان بزرگترین پشتوانه امام راحل (ره)، از جمله موضوعات مورد اشاره رهبر معظم انقلاب در ساگرد ارتحال امام بود، افزود: همان گونه که اعتماد امام به وعده های الهی بود و هرگونه اعتماد و توسل به استکبار را ساده لوحی می دانستند، پس کمک گرفتن از دشمن بسیار ساده لوحانه خواهد بود. بنابراین وقتی آمریکا دشمن جدی ملت ایران است، جاهلانه و نابخردانه خواهد بود که ما از چنین جنایتکاری توقع کمک به ایران را داشته باشیم.

این استاد حوزه و دانشگاه در خصوص موضوع سوم در سخنرانی مقام معظم رهبری اظهار داشت: به جای آن که تمامی سرمایه گذاری ها در دولت بشود باید به مراکز علمی و دانشگاهی که دارای نیروی  با استعداد و جوان هستند کمک کرد و امکانات در اختیارشان قرار داد البته  این نکته را باید در نظر داشت تا واگذاری ها به مانند واگذاری های اصل 44 که طی آن امکانات دولتی با قیمت های نامتعارف در اختیار افرادی قرار گرفت که صلاحیت نداشتند، صورت نگیرد.

حجت الاسلام گواهی درباره موضوع چهارم فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از محرومان و مستضعفان و مخالفت با خوی مستکبری و کاخ نشینی، گفت: متأسفانه امروزه در بعضی از سازمان ها و ادارات و در بین مسئولین روحیه اشرافی گری به وجود آمده که باید مسئولین به طور جدی برای رفع این قضیه تلاش کنند تا مردم شعار حمایت از محرومان مسئولان را باور کنند.

وی سپس به تشریح اصول پنجم و ششم سخنان رهبر معظم انقلاب درباره اصول امام خمینی (ره) پرداخت و درباره هفتمین نکته ایشان، بیان داشت: وقتی دم از اطاعت از ولی فقیه و امام می زنیم باید تا آخر خط پای آن بایستیم و قربانی بشویم؛ همان طور که در هشت سال جنگ، رزمندگان و شهدا این شعار را دادند و پای آن هم ایستادند بنابر این اکنون نیز گروه ها و احزاب برای رسیدن به مسائل مادی و پست و مقام همه چیز را قربانی نکنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ در ادامه اظهار داشت: این مردم بودند که پای انقلاب  اسلامی ایستادند و خون دادند تا انقلاب حفظ شود لذا اگر خدای نکرده مسئولین بگویند فلان مسأله به ما ربطی ندارد قطعاً از همین مردم سیلی خواهند خورد لذا به نظرم باید ستادی تشکیل شود تا ضمن پی گیری این سخنان رهبری، ضعف ها، نارسایی ها و اختلافات را شناسایی و بر طرف کنند تا بلکه بتوانیم با کنار گذاشتن اختلافات، به اهداف الهی برسیم.

حجت الاسلام گواهی با اشاره به حضور خیل عظیم مردم در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام راحل تأکید کرد: دو موضوعی که نام امام را بعد ازگذشت بیست وشش سال از رحلت جانسوزش همچنان حفظ و پر بارتر نموده، اخلاص و مردمی بودن امام(ره) و تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها