معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله خبر داد؛

برگزاری ۸۲۷ برنامه توسط سپاه و بسیج در هفته دفاع مقدس

سرهنگ گودرزی گفت: سپاه روح‌الله استان مرکزی با مشارکت پایگاه‌های بسیج، نواحی و معاونت‌ها در سطح استان همچون سال‌های گذشته برنامه‌های مهم و شاخصی در راستای گرامیداشت چهل و یکمین هفته دفاع مقدس دارد که ۸۲۷ برنامه با ۲۹۰ عنوان برنامه در سطح سپاه و بسیج هدف‌گذاری شده است.
کد خبر: ۴۷۸۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳ - 18September 2021

۸۲۷برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در استان مرکزی توسط سپاه و بسیج برگزار می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «محمد گودرزی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی در نشست خبری با اصحاب رسانه در آستانه چهل و یکمین هفته گرامیداشت دفاع مقدس اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس مظهر صفات برتری است که ملت ایران را در تاریخ ماندگار کرد.

وی گفت: دفاع مقدس مظهر حماسه، اقتدار، ایثار و ازخودگذشتگی و حکمت است و امروز دفاع مقدس به الگویی برتر برای جهان اسلام و ملت‌های مظلوم تبدیل‌ شده است.

گودرزی ادامه داد: تجربه گران‌سنگ و فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس امروز باید در عرصه‌های مختلف و در راستای حل مشکلات کشور به‌کارگیری شود و لازمه آن انتقال صحیح و کامل فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: بسیاری از موفقیت‌های نظام اسلامی برگرفته از حماسه‌آفرینی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس است و شرایط امروز کشور به شدت نیازمند ترویج فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت و دفاع مقدس است؛ چراکه شرایط امروز شباهت‌های زیادی به مقطع هشت سال جنگ تحمیلی دارد.

گودرزی افزود: الگوی مقابله با استکبار و استعمار جهانی در گام دوم، فرهنگ و روحیه استفاده‌ شده در دفاع مقدس است و شاخصه‌ای که امروز باید در گام دوم بیشتر مورد استفاده قرار گیرد، مقاومت فعال است.

وی یادآور شد: تحریف و فراموشی مهم‌ترین موضوعی است که دفاع مقدس را تهدید می‌کند و لذا امروز باید ادبیات و فرهنگ دفاع مقدس را روز به روز تقویت کنیم و نباید بگذاریم این فرهنگ ارزشی، فراموش شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: مسئله گرامیداشت دفاع مقدس از اهمیت بسیاری برخوردار است و همان‌گونه که در دفاع مقدس همه آحاد و اقشار مردم مشارکت و نقش‌آفرینی کردند، امروز هم برای گرامیداشت و جلوگیری از تحریف آن‌همه باید مشارکت کنند و باید برای برگزاری باشکوه گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم.

گودرزی اضافه کرد: سپاه روح‌الله استان مرکزی با مشارکت پایگاه‌های بسیج، نواحی و معاونت‌ها در سطح استان همچون سال‌های گذشته برنامه‌های مهم و شاخصی در راستای گرامیداشت چهل و یکمین هفته دفاع مقدس دارد که ۸۲۷ برنامه با ۲۹۰ عنوان برنامه در سطح سپاه و بسیج هدف‌گذاری شده است.

وی گفت: خدمت‌رسانی به مردم، اجرای طرح شهید سلیمانی و اجرای برنامه‌های محتوایی و گفتمانی محوریت برنامه‌های سپاه و بسیج است که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز برگزار خواهد شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: اجرای نهضت کمک مؤمنانه، یادواره‌های شهدا و آبروی محله و افتخار کوچه، افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی، مسابقات ورزشی، نشست‌های بصیرتی و روشنگری، پیاده‌روی با رعایت پروتکل‌ها، تجلیل از سربازان و همایش‌های استانی ازجمله برنامه‌های شاخص در این هفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها