وصیت‌نامه شهید «احمد بابایی ممشی»؛

نسبت به یاوه‌گویان بی‌تفاوت نباشید

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «احمد بابایی ممشی» آمده است: ملتی که از شهید دادن پروا ندارد نباید نسبت به یاوه‌گویان بی‌تفاوت باشد.
کد خبر: ۴۷۸۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۶ - 18September 2021

نسبت به یاوه‌گویان بی‌تفاوت نباشیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«احمد بابایی ممشی» یکی از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران و اهل شهرستان «سوادکوه» است که در ادامه زندگی‌نامه و وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

«احمد بابایی ممشی» فرزند علی ۲۷ شهریور ۱۳۵۰ در سوادکوه به دنیا آمد و در تاریخ ۵ فروردین ۱۳۶۷ در منطقه سید صادق عراق به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

انسان برای انجام هرکاری احتیاج به شوق و محبت قلبی نسبت به آن کار دارد. از خوردن و آشامیدن گرفته تا بزرگترین کار‌های مادی و معنوی. علاقه است که انسان را ودار به تهیه‌ی غذا و مسکن و پوشاک می‌کند؛ علاقه به درس است که انسان را ودار به تعلم می‌کند؛ علاقه به جنت است که عابدین تاجر صفت را مجبور به عبادت می‌کند.

بسیجی به آن چیزی عشق دارد که امام زین العابدین (ع) از خداوند تعالی مسئلت می‌کرد: «اللهم الرزقنی حباب و حب کل عملی یوصلنی الی قربک.» بسیجی عاشق خداوند و عاشق آن کسی که عاشق خداست. بسیجی پیرو خمینی است، چون خمینی پیروز است. کارگران زحمتکش که ستون اقتصاد ایران هستند، در سنگر‌های کار خود به یاد خداوند، فعالیت خویش را ادامه دهند و پیرو امام عزیز باشند.

ملت ما با حضور فعال در نماز جمعه‌ها و راهپیمایی‌ها، حمایت بی‌دریغ خود را از اسلام و انقلاب و امام نشان دهند. ملتی که از شهید دادن پروا ندارد نباید نسبت به یاوه‌گویان بی‌تفاوت باشد. من از ملت می‌خواهم که آن‌چنان که شایشته‌ی یک انقلابی مسلمان است، جلوی این نق زدن‌ها را بگیرند. انقلاب نوپای ما خالی از ضعف نیست، اما بیان ضعف و تکرار بیش از حد آن باعث شدت گرفتن ضعف است.

من از ملت ایران می‌خواهم که جواب این نامردی‌ها و خیانت‌ها را بدهند تا ریشه‌ی آن‌ها از بین برود تا ان‌شاء‌الله تا ظهور حضرت مهدی (عج) این انقلاب به رهبری امام عزیز پابرجا بماند و رفع شر همه‌ی اشرار بشود.

مادرم من می‌دانم به جبهه رفتن من برای شما دشوار است، اما امروز مسئله کفر و ایمان و حق و باطل در بین است، اگر ما امروز غفلت کنیم خون شهیدان به هدر می‌رود و باید شاهد شکست اسلام و پاره پاره شدن قرآن‌ها باشیم. اگر می‌خواهی صدای اذان از مأذنه به گوش برسد... اگر می‌خواهی قرآنی باشد که آن را تلاوت کنی و اگر می‌خواهی ایام محرم و صفر برای امام حسین (ع) اشک بریزی باید به جبهه رفتن من راضی باشی.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار