مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان تاکید کرد؛

ضرورت تشکیل نهضت تاریخ شفاهی و تولید محتوای نقش بانوان در حوزه دفاع مقدس

سردار مرادحاجتی گفت: به شدت در حوزه بانوان عرصه ایثار و جهاد عقب هستیم و ضرورت دارد که یک نهضت تاریخ شفاهی و تولید محتوای نقش بانوان در حوزه دفاع مقدس شکل بگیرد.
کد خبر: ۴۷۸۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵ - 19September 2021

ضرورت دارد یک نهضت تاریخ شفاهی و تولید محتوا در حوزه بانوان دفاع مقدس شکل بگیردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، دومین نشست کمیته زن و دفاع مقدس استان خوزستان به منظور برنامه‌ریزی و هماهنگی جهت برگزاری همایش تجلیل از اسوه‌های صبر و مقاومت در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.

در این نشست که با حضور سردار مرادحاجتی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان و اعضای کمیته زن و دفاع مقدس برگزار شد، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در خصوص تجلیل شایسته از بانوان ایثارگر استان تاکید کرد.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» در ابتدای جلسه هدف از برگزاری این نشست را برنامه‌ریزی جهت برگزاری شایسته برنامه های بانوان در هفته دفاع مقدس و تجلیل از بانوان پیشکسوت دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: به شدت در حوزه بانوان عرصه ایثار و جهاد عقب هستیم و ضرورت دارد که یک نهضت تاریخ شفاهی و تولید محتوا در این خصوص شکل بگیرد.

در ادامه «زینب پارسا فخر» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان با سایر اعضای حاضر در جلسه در خصوص کم کیف برنامه گفت‌وگو کرد و خواهان همکاری همه جانبه استانی در برگزاری این رویداد ارزشمند شد.

«بتول دوسعلی‌وند» مدیر امور بانوان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان نیز نقطه نظرات تمام اعضا حاضر در جلسه را مبنای برنامه‌های آینده در حوزه بانوان دانست و گفت: باید از انجام برنامه های تکراری در حوزه زنان پرهیز کنیم.

در همایش تجلیل از اسوه‌های صبر و مقاومت از ۴۱ بانوی ایثارگر استان خوزستان به مناسبت چهل و یکمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها