مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبر داد؛

برگزاری ۷۲ برنامه توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان در هفته دفاع مقدس

«احمدخانی» با بیان این‌که ۷۲ برنامه توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به‌مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود، گفت: این برنامه‌ها در حوزه‌های فرهنگی، هنری، قرآنی و کانون‌های مساجد طراحی شده است.
کد خبر: ۴۷۸۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۴ - 19September 2021

۷۲ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود

«محمدربیع احمدخانی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس با بیان این‌که برنامه‌های این اداره‌کل به‌مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر در شش محور و در غالب ۷۲ برنامه اجرایی خواهد شد، اظهار داشت: این برنامه‌ها در حوزه‌های فرهنگی، هنری، قرآنی و کانون‌های مساجد طراحی شده است.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه مجازی دفاع مقدس، تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان، برگزاری مسابقه کتابخوانی و برگزاری مراسم «عصر شعر ایثار و شهادت» از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده به‌مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: آیین غبارروبی و عطرافشانی گلزارهای شهدا در سراسر استان زنجان برگزار می‌شود و مسئولان با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، در این مراسم حضور پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اهدای بسته‌های کتب فرهنگی با موضوع دفاع مقدس در سراسر استان، از دیگر برنامه‌های گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس است، گفت: در این ایام، برگزاری نمایشگاه‌های کتاب‌، اهدای کتاب و بسته‌های فرهنگی در شهرستان‌ها صورت خواهد گرفت.

احمدخانی با اشاره به اینکه به علت شیوع ویروس کرونا، برنامه‌های گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس با رویکرد جدیدی اجرا خواهند شد، تصریح کرد: این برنامه‌ها در فضای روباز و غالباً به صورت مجازی اجرا می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار