صبح امروز؛

نظامیان صهیونیست به «قدس اشغالی» یورش بردند

به دنبال یورش وحشیانه نظامیان صهیونیست به شهرک «العیساویه» واقع در قدس اشغالی درگیری شدیدی میان آن‌ها و شهروندان فلسطینی درگرفت.
کد خبر: ۴۷۸۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰ - 19September 2021

نظامیان صهیونیست به «قدس اشغالی» یورش بردندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، سلسله اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها علیه شهروندان فلسطینی در نقاط مختلف اراضی اشغالی همچنان ادامه دارد. نظامیان رژیم صهیونیستی به شهرک «العیساویه» واقع در قدس اشغالی یورش بردند.

به دنبال یورش وحشیانه نظامیان صهیونیست به شهرک العیساویه درگیری‌های شدیدی میان آن‌ها و شهروندان فلسطینی درگرفت. صهیونیست‌ها در جریان این درگیری‌ها از گلوله‌های جنگی علیه فلسطینیان استفاده کردند.

این درحالی است که بامداد امروز یکشنبه رسانه‌های فلسطینی از بازداشت آخرین اسرای فلسطینی دیگر عملیات فرار از زندان جلبوع خبر دادند. این رسانه‌ها افزودند که «ایهم کممجی» و «مناضل نفیعات» دو اسیر دیگر عملیات فرار از زندان فوق امنیتی جلبوع در یورش نظامیان صهیونیست به محله شرقی شهر جنین بازداشت شده‌اند.

از سوی دیگر، رادیو رژیم صهیونیستی مدعی شد که به نظامیان این رژیم طی بازداشت این دو اسیر فلسطینی آسیبی نرسیده است. ارتش رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد که دو اسیر فلسطینی دیگر عملیات جلبوع در شهر جنین بازداشت شده‌اند و در قید حیات هستند و از آن‌ها تحقیقات به عمل خواهد آمد.

این دو اسیر فلسطینی سیزده روز پیش از این به همراه چهار اسیر فلسطینی دیگر موفق به فرار از زندان جلبوع شدند و ضربه سختی به پیکره امنیتی رژیم صهیونیستی وارد کردند. نظامیان صهیونیست پیش از این چهار اسیر از شش اسیر فلسطینی مذکور را مجدداً بازداشت کرده بودند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار