مسئول هیات طریق‌الحسین (ع):

طریق‌الحسین (ع) هیاتی برای فعالان فضای مجازی است

حجت‌الاسلام پیریائ از تشکیل یک اجتماع رسانه‌ای، مذهبی و فرهنگی در قالب هیئتی مخصوص فعالان فضای مجازی طی ماه‌های گذشته خبر داد.
کد خبر: ۴۷۸۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷ - 19September 2021

طریق‌الحسین (ع) هیاتی برای فعالان فضای مجازی است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «محمدحسین پیریائی» مسئول هیأت طریق‌الحسین (ع)، ویژه فعالان فضای مجازی در گفت‌وگویی اظهار داشت: هیات طریق‌الحسین (ع) همزمان با عید سعید غدیر و با استقبال فعالان عرصه مجازی بر پایه ارزش‌هایی مانند دوستی، برادری و هم‌صدایی در فضای رسانه‌ای و مجازی که از اهداف اصلی تشکیل این اجتماع است، برگزار شد.

وی با بیان اینکه این هیأت اکنون کانونی برای نشست‌های دینی، معرفتی و رسانه‌ای است، ابراز کرد: جای خالی چنین هیأتی در بین کنشگران فضای مجازی، به‌خصوص فعالان شاخص بستر‌های توئیتر، اینستاگرام و تلگرام کاملاً حس می‌شد، موقعیتی که بتواند به تحکیم باورها، اعتقادات و یافتن پاسخ‌های معرفتی آنان کمک کند.

حجت‌الاسلام پیریائ با اشاره به اینکه هیئت طریق‌الحسین (ع) در مسیر مبانی ارزش‌های اسلامی و انقلابی گام برمی‌دارد و با این وجود هیچ‌گونه محدودیتی برای حضور سلیقه‌های دیگر وجود ندارد، خاطرنشان کرد: تاکنون دو نشست در این هیئت با عنایت اهل بیت (ع) و کمک‌های مردمی برگزار شده است. برنامه نخست در عید غدیر با ایجاد نشاط و هم‌افزایی در بین کنشگران و نیز نشست بعدی در ماه جاری به‌منظور برقراری روضه عزاداری اباعبدالله حسین (ع) برقرار شد.

مسئول هیئت طریق‌الحسین (ع) در نهایت با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا، رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانند ماسک زدن، ضدعفونی کردن، تب‌سنجی، مراعات فاصله اجتماعی و ... را از نکات الزامی و غیرقابل اغماض برگزاری مراسم‌ها خواند و بر آن تأکید کرد.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار