آغاز ساخت فیلم بلند «خاک شیرین» در کرمانشاه

ساخت فیلم بلند «خاک شیرین» با محوریت نقش مردم استان کرمانشاه در دفاع مقدس آغاز شد.
کد خبر: ۴۷۸۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳ - 19September 2021

آغاز ساخت  فیلم بلند تلویزیونی «خاک شیرین» در کرمانشاهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، ساخت فیلم بلند «خاک شیرین» به‌مناسبت بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس با محوریت نقش مردم استان کرمانشاه در دفاع مقدس آغاز شد.

سردار «ناصر باباخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه، در مراسم آغاز ساخت این فیلم که با حضور جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولین فرهنگی و هنرمندان استان برگزار شد، اظهار داشت: استان کرمانشاه با توجه به هم‌مرز بودن با کشور عراق، ماه‌ها قبل از شروع رسمی جنگ، درگیر تجاوزات مرزی با رژیم بعث عراق بود و شهدایی در این راه را تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

وی افزود: بسیاری از خاطرات و روایت مردم شهر‌های مرزی استان کرمانشاه اعم از مردم «نفت‌شهر»، «سومار»، «قصرشیرین»، «سرپل ذهاب»، «پاوه»، «نوسود» و دیگر شهر‌هایی که مستقیم درگیر حملات ارتش بعث عراق بودند، آن‌قدر جذاب و شنیدنی است که قابلیت خوبی برای تبدیل شدن به فیلم و سریال دارد.

سردار باباخانی با بیان این‌که استان کرمانشاه سوژه‌های ناب و بکری در حوزه دفاع مقدس دارد، تصریح کرد: همه مسئولین فرهنگی استان باید برای حفظ این گنجینه ارزشمند پای کار بیایند و از هنرمندانی که علاقمند به تولید آثار هنری مثل فیلم و سریال و مستند در این حوزه هستند، حمایت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها