معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

برگزاری برنامه «شب‌های شیدایی» در یاسوج

سرهنگ «برومندزاده» از برگزاری برنامه «شب‌های شیدایی» با حضور فرماندهان دوران دفاع مقدس خبر داد و گفت: این برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۷۸۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷ - 19September 2021

برگزاری برنامه «شب‌های شیدایی» با حضور فرماندهان دوران دفاع مقدس در یاسوجبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «سعید برومندزاده» معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه در آستانه چهل و یکمین سالروز هفته دفاع مقدس هستیم، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس یادآور بزرگی و شکوه ملت ایران و بزرگ‌مردانی است که جانانه در مقابل دشمن ایستاده و از کیان انقلاب اسلامی دفاع کردند.

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس از برهه‌های فراموش‌ ناشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است، افزود: در این دوران اقشار مختلف مردم با تمام داشته‌‎های خود در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و نگذاشتند ذره‌ای از خاک این کشور در تصرف دشمن بماند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: آرامش و امنیت امروز کشور ما مرهون ایثارگری شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است و ما امروز وظیفه داریم با فرهنگ‌سازی سبک و سیره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت راه آنها را ادامه دهیم.

برومندزاده با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت با گذر زمان نه تنها کهنه نشده بلکه روز به روز پویاتر و زنده‌تر می‌شود و گواه آن حضور هزاران جوانی است که امروز به عنوان مدافعان حرم در جبهه مقاومت حضور یافته‌اند، خاطرنشان کرد: امروز ما باید هم در عمل راه شهدا و ایثارگران را ادامه دهیم و هم برای فرهنگ‌سازی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم.

وی از تشکیل کمیته‌های 11گانه در سپاه فتح استان برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس سال جاری خبر داد و اضافه کرد: بیش از 250 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس امسال پیش‌بینی شده است که همایش پیشکسوتان دفاع مقدس در روز 30 شهریور از مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برگزاری رژه خودرویی در مرکز استان و شهرستان‌ها، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس، برپایی اردوهای جهادی در مناطق محروم، برگزاری نشست‌های بصیرتی، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، ویزیت رایگان در مراکز درمانی بسیج، برگزاری یادواره شهدا و حضور اقشار مختلف بسیج در میعادگاه‌های نماز جمعه را از مهم‌ترین این برنامه‌ها عنوان کرد.

برومندزاده از برگزاری برنامه شب‌های شیدایی با حضور فرماندهان دفاع مقدس در مجموعه تیپ 48 فتح خبر داد و متذکر شد: توزیع بسته‌های معیشتی در بین اقشار محروم، برپایی میز خدمت در مناطق دورافتاده استان، اجرای برنامه‌های هنری، برگزاری مسابقات کتابخوانی، نذر خون، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و موکب‌های اربعین و اففتاح و کلنگ‌زنی چندین پروژه عمرانی از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس سال جاری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار