فرمانده ناجا در دیدار با وزیر دفاع:

لزوم توجه به ترابری هوایی ناجا/ نیازمند بالگرد و شناور برای تسریع در عملیات‌ها هستیم

سردار اشتری با اشاره به نیازمندی های تجهیزاتی پلیس گفت: به منظور تسریع در ماموریت ها، نیازمند تجهیزاتی چون بالگرد، شناور و ... هستیم.
کد خبر: ۴۷۸۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱ - 19September 2021

لزوم توجه به ترابری هوایی ناجا/ نیازمند بالگرد و شناور برای تسریع در عملیات‌ها هستیمبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی به همراه برخی از معاونان با امیر «محمدرضا قرایی آشتیانی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار اشتری در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت برای امیر «محمدرضا قرایی آشتیانی» از آمادگی بیش از پیش برای همکاری با وزارت دفاع خبر داد و اظهار داشت: رویکرد پشتیبانی از نیروی انتظامی و رفع دغدغه های پلیس همواره در وزارت دفاع وجود داشته است و ان‌شاءالله شاهد افزایش روز افزون پشتیبانی‌ها از ناجا باشیم.

وی با اشاره به نیازمندی‌های تجهیزاتی پلیس مطرح کرد: به منظور تسریع در ماموریت ها، نیازمند تجهیزاتی چون بالگرد، شناور و ... هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره بر لزوم توجه به ترابری هوایی ناجا خاطر نشان کرد: پشتیبانی تجهیزاتی از مرزبانی ناجا، یگان‌های ویژه ناجا، فاوا ناجا و هوا ناجا از الزامات و اولویت ها در نیروی انتظامی است.

سردار اشتری با ارائه گزارشی از وضعیت منازل سازمانی ناجا، دغدغه‌های موجود در این حوزه را نیز مطرح کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار