معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش اعلام کرد؛

برگزاری یادواره کهنه سربازان ارتش در هفته دفاع مقدس

امیر «ساسانیان فرد» گفت: 36 عنوان برنامه برای هفته دفاع مقدس پیش بینی شده است که یادواره «کهنه سربازان» سربازانی که در دفاع مقدس حضور داشتند از جمله این برنامه‌ها است.
کد خبر: ۴۷۸۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳ - 19September 2021

برگزاری یادواره کهنه سربازان و بازدید رایگان از موزه ذوالفقار ارتش در هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، امیر «عبدالرحمان ساسانیان فرد» معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش، امروز در آستانه هفته دفاع مقدس در  نشست خبری ضمن اشاره به اینکه ما دفاع مقدس به خودباوری رسیدیم اظهار داشت: نتیجه اتکای به خود در دوران دفاع مقدس رسیدن به این سطح از آمادگی است که امروز شاهد آن هستیم. هدف از اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس نهادینه کردن فرهنگ خود باوری بین جوانان است.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش ادامه داد: حضور مدافعان حرم نشان داد در لایه های پنهان جامعه و با وجود همه فشارهای فرهنگی در فضای مجازی و... صف های طولانی داوطلب برای دفاع از اسلام ناب به میدان آمدند و این یعنی خون رزمندگان و تلاش حاج قاسم و یارانش نتیجه داده و با سربلندی بیرون آمدیم.

وی با اشاره به اینکه قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش 36 عنوان برنامه برای هفته دفاع مقدس پیش بینی کرده است گفت: حضور در نمایشگاه تهران، یادوراه «کهنه سربازان» سربازانی که در دفاع مقدس حضور داشتند، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و پایوران ارتش در 7 مهر در تالار صدف، برگزاری کنگره مجازی و گفتمان دفاع مقدس با محوریت فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی، تجلیل از کادر درمان، نشست سه جانبه فرماندهان نظامی و انتظامی در استان از برنامه های هفته دفاع مقدس خواهد بود. همچنین بازدید از موزه ذوالفقار ارتش در هفته دفاع مقدس (31 شهریور تا 7 مهر) همه روزه از ساعت 8 تا 12 برای عموم رایگان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها