فرمانده حوزه اداری، کارگری و اصناف بسیج ناحیه مقاومت «محلات»:

نمایشگاه «میعادگاه عطر گل لاله» در «محلات» برگزار می‌شود

«ولی‌» از برگزاری نمایشگاه «میعادگاه عطر گل لاله» در شهرستان «محلات» همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: این نمایشگاه تا پایان هفته دفاع مقدس بر قرار است.
کد خبر: ۴۷۸۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳ - 19September 2021

«محمد ولی‌» فرمانده حوزه اداری، کارگری و اصناف بسیج ناحیه مقاومت شهرستان «محلات» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اراک، اظهار داشت: نمایشگاه «میعادگاه عطر گل لاله» با محوریت هشت سال دفاع مقدس، روز ۲۹ شهریور همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، در شهرستان «محلات» افتتاح خواهد شد.

وی افزود: در این نمایشگاه توانمندی‌های اقتصاد مقاومتی، بسیج سازندگی، برخی ادوات نظامی مورد استفاده در هشت سال دفاع مقدس، طرح‌های عمرانی و فناوری‌های دانش‌بنیان که توسط بسیج و نیرو‌های مردمی انجام شده است، به نمایش در خواهد آمد.

فرمانده حوزه اداری، کارگری و اصناف بسیج ناحیه مقاومت شهرستان محلات به شهادت ۳۳۰ نفر از نیرو‌های مردمی و بسیجی شهرستان محلات در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: نمایش حضور نیرو‌های مردمی شهرستان محلات در عملیات‌های مختلف هشت سال دفاع مقدس، در قالب عکس، فیلم و کلیپ و بنر از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه است.

ولی تصریح کرد: این نمایشگاه تا پایان هفته دفاع مقدس بر قرار است و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۸ تا ۲۲ از آن بازدید کنند.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با برگزاری نمایشگاه «میعادگاه عطر گل لاله»، اولین یادواره شهدای حوزه اداری کارگری و اصناف شهرستان محلات نیز برگزار خواهد شد که در این مراسم سردار «محسن کریمی» فرمانده سپاه حضرت روح‌الله استان مرکزی سخنرانی خواهند کرد و از خانواده‌های معظم شهدای اصناف نیز تجلیل می‌شود.

فرمانده حوزه اداری، کارگری و اصناف بسیج ناحیه مقاومت شهرستان محلات گفت: همچنین روایت‌گری حجت‌الاسلام «عبدالرحیم سلامی» از عملیات‌های مهم و تاثیرگذار هشت سال دفاع مقدس، از دیگر برنامه‌های این یادواره است.

وی ادامه داد: با توجه به تاکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص رسیدگی به مشکلات محرمان و مستضعفین، بسیج سازندگی سپاه ناحیه محلات از ابتدای سال جاری شروع به ساخت ۱۰ واحد مسکونی برای محرومان کرده است که ساخت این واحد‌های مسکونی تا پایان سال به اتمام می‌رسد و در کنار ساخت این واحد‌های مسکونی، عملیات بازسازی ۱۵ واحد مسکونی دیگر نیز در حال انجام است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها