جانشین فرمانده ناجا در دزفول:

ناجا به راحتی از حادثه شهادت «دالمن» عبور نخواهد کرد

سردار رضایی گفت: ناجا به راحتی از حادثه شهادت «دالمن» عبور نخواهد کرد و خواهان تسریع در اجرای حکم عامل شهادت وی هستیم.
کد خبر: ۴۷۸۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳ - 19September 2021

نیروی انتظامی با شهید دادن، تقویت می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده ناجا امروز با حضور بر سر مزار شهید «علیرضا باغبان‌زاده» شهید مدافع امنیت در امامزاده علی شلگهی دزفول در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هراز گاهی خبر شهادت ماموران انتظامی هنگام خدمت و ماموریت در درگیری با هنجارشکنان و مجرمان به گوش می‌رسد که انتظار می‌رود دستگاه قضایی به سرعت حکم لازم را برای مجازات هنجارشکنان صادر کند.

وی با اشاره به شهادت سروان «سجاد دالمن» از نیروهای کلانتری صفی آباد در درگیری با سارقان گفت: نیروی انتظامی در کمترین زمان ممکن عامل شهادت این مامور را دستگیر کرد لذا انتظار می‌رود حکم قصاص این مجرم در اسرع وقت و در محل حادثه اجرا شود تا درس عبرتی برای سایر مجرمان و هنجارشکنان باشد.

جانشین فرمانده ناجا گفت: اگرچه نیروی انتظامی با شهید دادن، تقویت می‌شود ولی ما به راحتی از این حادثه عبور نخواهیم کرد و خواهان تسریع در اجرای حکم عامل شهادت شهید دالمن هستیم. نشست‌هایی با حضور مسوولان شمال استان خوزستان شامل دزفول، شوش، شوشتر و اندیمشک به منظور ارتقای آرامش و امنیت جامعه برگزار خواهیم کرد و در آن موضوع حکم عامل شهادت شهید دالمن را پیگیری می‌کنیم.

وی داشتن سلاح غیرمجاز را جرم دانست و متذکر شد: گاه سوء استفاده‌هایی از این سلاح‌ها می‌شود که برای نیروی انتظامی غیرقابل تحمل است لذا انتظار می‌رود دارندگان این نوع سلاح‌ها در اسرع وقت سلاح‌ خود را تحویل دهند. این سلاح‌ها همچنین در مراسم شادی و عزا مورد استفاده قرار می‌گیرند که نیروی انتظامی با دارندگان آنها برخورد جدی می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها