فرمانده سپاه شهرستان «محلات» خبر داد؛

برگزاری ۷۲ برنامه شاخص به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در «محلات»

سرهنگ «رضایی» گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس، ۷۲ عنوان ویژ‌ه‌برنامه شاخص با شعار محوری «ما مقتدریم» در شهرستان «محلات» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۷۸۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹ - 19September 2021

۷۲ برنامه شاخص به مناسبت هفته دفاع مقدس در محلات برگزار خواهد شدبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «حسین رضائی» فرمانده سپاه «محلات» از اجرای متمرکز برنامه‌های هفته دفاع مقدس در جوار گلزار مطهر شهدای این شهر خبر داد و اظهار داشت: با فضاسازی و برپایی مجموعه غرفه‌های «میعادگاه عطر لاله» از روز یک‌شنبه ۲۸ شهریور، به مدت ۱۰ شب، از ساعت ۱۷ تا ۲۴، برنامه‌های چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس شهرستان محلات برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: استفاده از شبکه تخصصی راویان دفاع مقدس برای روایت‌گری و انتقال فرهنگ و دستاورد‌های دفاع مقدس به نسل جوان، برپایی کارگاه‌های مصاحبه با رزمندگان گمنامی که خاطرات آن‌ها تاکنون شنیده نشده و تجلیل از حماسه‌سازان، از برنامه‌های مهمی است که به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در «محلات» برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه «محلات» گفت: برگزاری نماز جماعت و مجلس سوگواری حضرت سیدالشهداء (ع) همزمان با اربعین حسینی به مدت ۱۰ شب و تبیین اینفوگرافیک نقش شهرستان محلات در دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در «محلات» است.

وی افزود: همچنین ۲ یادواره «شهدای اصناف و کارمندان» و «یکصد شهید پاسدار شهرستان محلات» با حضور سرداران و یادگاران هشت سال دفاع مقدس در میعادگاه عطرلاله و بازسازی عملیات بزرگ «فتح‌المبین» و «عاشورا» به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در «محلات» برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: بازسازی بخشی از خاکریز‌ها و سنگر‌های روح‌افزا و خاطره‌انگیز جبهه‌ جنوب، با عبور از آب‌راه و پل‌های خیبری و سایر برنامه‌های محتوایی نیز به‌مناسبت هفته دفاع مقدس مدنظر قرار دارد.

سرهنگ رضائی از برپایی مجموعه نمایشگاهی «عطر لاله» در حوزه بسیج «شهید مطهری» شهر «نیم‌ور»، دیدار با ائمه جمعه‌، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، برگزاری ۲ برنامه «آبروی محله، افتخار کوچه‌ها» در منطقه جمهوری و شهرک امام خمینی (ره)، گلباران و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، نشست‌های بصیرتی، رژه خودرویی و... به‌عنوان دیگر برنامه‌هایی یاد کرد که به‌مناسبت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس در شهرستان «محلات» برگزار می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار