فرمانده سپاه ساوه خبر داد؛

برگزاری ۲۰۰ برنامه توسط سپاه ساوه در هفته دفاع مقدس

سرهنگ دستجانی گفت: با شعار محوری «ما مقتدریم» ۲۰۰ برنامه در قالب‌های مختلف فرهنگی‌، خدمات اجتماعی، ورزشی و جهادی با رعایت دستور‌العمل‌های بهداشتی در هفته دفاع مقدس ساوه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۷۸۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳ - 19September 2021

برگزاری ۲۰۰ برنامه توسط سپاه ساوه در هفته دفاع مقدسبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «حجت‌الله دستجانی» فرمانده سپاه ناحیه ساوه در نشست خبری به مناسبت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس اظهار داشت: با شعار محوری «ما مقتدریم» ۲۰۰ برنامه در قالب‌های مختلف فرهنگی، خدمات اجتماعی، ورزشی و جهادی با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی در هفته دفاع مقدس ساوه برگزار می‌شود.

وی افزود: دشمنان به دنبال خفه کردن طفل نوپای انقلاب اسلامی بودند وقتی با ترور‌ها نتوانستند به هدف خود برسند در سال ۱۳۵۷ توسط صدام به کشور حمله کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه بیان کرد: از زمانی که امام راحل فرمودند: «ما می‌توانیم» با ایمان به آورده‌های خود و اراده در رسیدن به هدف، شاهد پیشرفت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی شدیم، آمریکایی که به دنبال اشغال منطقه ما بود الان با خفت از افغانستان فرار کرد.

وی ادامه داد: خود متفکران غربی معتقد هستند آمریکا در حال افول است و قدرت از غرب به شرق منتقل می‌شود، پیوستن مقتدرانه ایران به پیمان شانگ‌های نشان از افزایش نقش آفرینی ایران دارد، هر جا پشت ولایت فقیه بودیم پیشرفت کردیم.

سرهنگ دستجانی عنوان کرد: جنگ امروز ما، جنگ ادراکی است که باید توسط رسانه‌ها خاکریز‌ها وافق‌های این جنگ ترسیم شود.

وی افزود: در جنگ شناختی وادارکی دشمن به دنبال خالی کردن ایمان از جامعه است و شاهدیم که جریان غرب زده دنبال حاشیه کشاندن تلاش‌های دولت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه با اشاره به شرایط اقتصادی کشور گفت: با تلاش سربازان گمنام توانستیم در سال گذشته انبار احتکار لاستیک را کشف کنیم و موجب افزایش عرضه لاستیک در بازار شویم که موجب کاهش قیمت لاستیک در بازار شد، با چنین اقداماتی می‌توان پیام امید واقع بینانه را به مردم منتشر کرد.

این مسئول ادامه داد: در طرح شهید سلیمانی خود مردم در مقابله با شیوع کرونا وارد میدان شدند و به کادر درمانی کمک کردند و طرح واکسیناسیون تکمیل این حرکت است که هر جا لازم باشد بسیج آماده خدمت است.

تجلیل از ۱۰۰ رزمنده دفاع مقدس، عطرافشانی گلزار شهدا، صبحگاه اقتدار نیرو‌های مسلح، تقدیر از سربازان نمونه، سرکشی از پروژه‌های عمرانی محرومیت زدایی و اعزام گروه‌های جهادی، جمع آوری توزیع هزار بسته کمک مومنانه توسط خیرین، رزمایش فرهنگی آبروی محله افتخار محله در ۴۱ محله شهدا، حضور در نماز جمعه، گشت رضویون و نمایش اقتدار، نواختن زنگ مقاومت در مدرسه، برگزاری یادواره شهدا، برپایی میز خدمت و خدمات اجتماعی، ارایه مشاوره‌های تحصیلی و حقوقی، برپایی کارگاه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، عصر شعر حماسی و تئاتر خیابانی، شیفت ایثار و فضا سازی شهری به کمک شهرداری و سایر ادارات از جمله برنامه‌های این هفته در ساوه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار