رئیس کانون بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران:

موفقیت ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش حاصل تلاش ۱۸ ساله است

امیر سرتیپ «محبی‌راد» با اشاره به موفقیت‌های ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش، گفت: ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش حاصل تلاش ۱۸ ساله است؛ این ناوگروه ۱۸ سال قبل کارش را آغاز کرد و امروز باعث تعجب دنیا شد.
کد خبر: ۴۷۸۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹ - 19September 2021

موفقیت ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش حاصل تلاش ۱۸ ساله استبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، امیر سرتیپ «علی محبی‌راد» رئیس کانون بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران، امروز (یک‌شنبه) در همایش بزرگ اعضای کانون بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی استان گیلان، با بیان اینکه نیروی دریایی با اعزام ناوگروه ۷۵ ثابت کرد که هنوز روحیه ایثار و شهادت در کشور وجود دارد، اظهار داشت: عزت امروز ارتش حاصل جان‌فشانی پیشکسوتان آن است و بدون دلاوری آن‌ها این موفقیت‌ها به دست نمی‌آمد.

وی با اشاره به موفقیت‌های ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش، تصریح کرد: ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش حاصل تلاش ۱۸ ساله است؛ این ناوگروه ۱۸ سال قبل کار خود را آغاز کرد و امروز باعث تعجب دنیا شد.

رئیس کانون بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه پیشکسوتان ارتش هرچه داشتند تقدیم انقلاب اسلامی کردند، متذکر شد: سیاسی‌بازی باعث نارضایتی پیشکسوتان ارتش شده است؛ مسئولان باید به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه حقوق دریافتی پیشکسوتان ارتش در شأن آن‌ها نیست، خاطرنشان کرد: پیشکسوتان ارتش عاشقان انقلاب اسلامی هستند که برای این کشور با تمام وجود جان‌فشانی کردند.

امیر «محبی‌راد» با اشاره به اینکه اعضای کانون بازنشستگان ارتش به‌عنوان یک سرباز همواره آماده جان‌فشانی هستند، افزود: بازنشستگان نیرو‌های مسلح ذخیره‌های ارزشمند انقلاب اسلامی هستند؛ بنابراین برای اصلاح وضعیت آن‌ها باید خودمان تلاش کنیم و جوانان باید در این زمینه ورود کنند.

رئیس کانون بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان نیروی ارتش جمهوری اسلامی باید دائمی باشد، تاکید کرد: در سال ۱۳۹۸ به فرمانده معظم کل قوا نامه نوشتم و ایشان در این زمینه ورود کردند تا مشکلات بازنشستگان ارتش برطرف شود.

احداث مراکز کانون بازنشستگان در تمامی شهرستان‌های استان گیلان

«حبیب‌علی شعبانی» رئیس کانون بازنشستگان ارتش در استان گیلان نیز در این مراسم، با اشاره به اینکه نیرو‌های بازنشسته ارتش رشادت‌های جانانه‌ای در دوران انقلاب اسلامی داشتند، اظهار داشت: نیرو‌های بازنشسته ارتش در دوران خدمت خود، خالصانه و عاشقانه از انقلاب اسلامی دفاع کردند.

وی با اشاره به احداث ساختمان کانون بازنشستگان ارتش در شرق گیلان، تصریح کرد:  احداث ساختمان و مهمان‌سرای کانون بازنشستگان ارتش در «رودسر» کلنگ‌زنی شد و این ساختمان تا ۱۸ ماه آینده افتتاح می‌شود.

رئیس کانون بازنشستگان ارتش در استان گیلان با بیان اینکه هفته دفاع مقدس، هفته افتخارآفرینی تمامی نیرو‌های مسلح است، خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس سالگرد رشادت انسان‌هایی است که عاشقانه برای دفاع از مرز و بوم به دل خطر زدند و با تمام وجود در مقابل دشمنان تا بن دندان مسلح ایستادند تا حتی یک وجب از این خاک ارزشمند کشورمان به دست دشمنان نیفتد.

شعبانی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر قدم‌هایی بزرگی برای کانون بازنشستگان ارتش در استان گیلان برداشته شده است، متذکر شد: درصدد احداث مراکز کانون بازنشستگان ارتش در تمامی شهرستان‌های استان هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار