فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بجستان خبر داد:

برگزاری ۵۳ عنوان برنامه با محوریت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بجستان

سرهنگ «رفعتی» گفت: هفته دفاع مقدس امسال که با شعار «ما مقتدریم» نام‌گذاری شده، از ۳۱ شهریورماه تا ۸ مهرماه سال‌جاری و با بیش از ۵٣ عنوان برنامه در سطح پایگاه‌ها و نواحی مقاومت سطح شهرستان و ادارات گرامی داشته خواهد شد.
کد خبر: ۴۷۸۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵ - 19September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سرهنگ پاسدار «عبدالله رفعتی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بجستان در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه به تشریح ویژه برنامه‌های گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس در این شهرستان پرداخت و اظهار داشت: رویکرد اصلی هفته دفاع مقدس امسال بیشتر بر محوریت اربعین حسینی استوار شده است تا پیوند میان حماسه حسینی و مکتب عاشورا با معارف دفاع مقدس بیشتر تبیین شود.

وی افزود: شعار هفته دفاع مقدس امسال با عنوان «ما مقتدریم» نام‌گذاری شده است و در از ۳۱ شهریورماه تا ۸ مهرماه سال جاری، بیش از ۵٣ عنوان برنامه در سطح پایگاه‌ها و نواحی مقاومت سطح شهرستان و ادارات برگزار خواهد شد.

برگزاری 53 عنوان برنامه با محوریت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بجستان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بجستان ضمن برشمردن برخی از این عناوین خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده معظم ایثارگران و غبارروبی گلزار مطهر شهدا، رژه موتوری، دیدار با ائمه جمعه شهر بجستان و یونسی، برپایی نمایشگاه فرهنگی و هنری «یاد یاران»، تألیف و انتشار ویژه‌نامه مکتوب نشریه حوزه مقاومت امام حسن (ع) و برگزاری مراسم زیارت عاشورا و عزاداری اربعین در منازل خانواده‌های شهدا تنها بخشی از این برنامه‌ها است.

وی ادامه داد: در حوزه مباحث مربوط به عرصه محرومیت‌زدایی و اقدامات جهادی، توزیع بسته‌های معیشتی بین جامعه هدف و اهدای مجموعه‌های لوازم التحریر ویژه دانش آموزان مستضعف، ویزیت رایگان مراکز سلامت در روستاها و برگزاری اردوهای جهادی توسط بسیج دانشجویی بجستان در دستور کار بسیجیان شهرستان قرار گرفته است زیرا در شرایط کنونی کشور، اقدامات جهادی و تلاش در جهت رفع محرومیت بهترین تلاش در جهت حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و سبک زندگی شهدا است.

رفعتی تصریح کرد: در عرصه برنامه‌های فرهنگی، برگزاری شب‌های شعر با محوریت دفاع مقدس و خاطره گویی رزمندگان در سطح مساجد شهرستان و مسابقه کتابخوانی با حضور فرزندان و خانواده‌های معظم شهدا در کتابخانه شهید رجایی بجستان و در حوزه برنامه‌های تفریحی ویژه جوانان و نوجوانان، برگزاری همایش‌های دوچرخه‌سواری، کویر نوردی و تیراندازی و نمایشگاه بازدید از مناطق عملیاتی در فضای مجازی اجرا خواهد شد.

وی در انتها ابراز امیدواری کرد: امید داریم تا با همت و ظرفیت بالای اصحاب رسانه و خبرنگاران بجستان، بتوانیم برنامه‌های وزین و درخور شأن شهدای گرامی و مردم عزیز شهرستان ارائه دهیم و شامل دعای خیر خانواده‌های معظم ایثارگران باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار