تقدیر دبیرکل بنیاد غدیر کشور از سپاه روح الله

حجت‌الاسلام مرادی گفت: با توجه به فعالیت‌های بسیار چشمگیر سپاه و بسیج در استان آیت‌الله صدیقی دبیرکل بنیاد غدیر کشور لوح تقدیری در این راستا تنظیم کرده‌اند که بنده به نمایندگی از ایشان آن را تقدیم می‌کنم.
کد خبر: ۴۷۸۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲ - 19September 2021

تقدیر دبیرکل بنیاد غدیر کشور از سپاه روح الله به پاس اقدامات ارزنده در دهه امامت و ولایتبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، حجت‌الاسلام «محمد هاشم مرادی» مشاور نماینده ولی‌فقیه در بنیاد غدیر استان مرکزی در آیین تجلیل از فعالان غدیر در سپاه روح الله استان مرکزی اظهار داشت: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی احیای فرهنگ ایثار و شهادت بود که ملت ایران از سال‌های آغازین انقلاب با تکیه بر قیام عاشورا و به کارگیری فرهنگ ایثار و شهادت به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کردند و اوج رفتار ملت در دفاع مقدس رقم خورد که ملت حماسه‌های بزرگی خلق کردند.

وی افزود: خوشبختانه برگزاری کنگره شهدای استان مرکزی، ده‌ها اجلاسیه تخصصی و هزاران برنامه فرهنگی، اجتماعی و زیرساختی در ذیل کنگره بار دیگر فرهنگ و روحیه دفاع مقدس را در استان احیا کرد و سازماندهی بسیار منسجمی برای فعالیت‌های فرهنگی و علمی در حوزه ایثار و شهادت تشکیل داد.

مشاور نماینده ولی‌فقیه در بنیاد غدیر استان مرکزی گفت: بنیاد غدیر استان مرکزی در طی این سال‌ها رویکرد برنامه‌های خود را ترویج و توسعه فرهنگ ولایتمداری و تبیین مساله امامت و ولایت قرار داده که در کنار آن همواره برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام‌های بلندی برداشته است.

وی بیان کرد: در طی یک سال گذشته ساختار و سازمان ستاد کنگره شهدای استان مرکزی کمک‌های زیادی به فعالیت‌های غدیر در استان انجام داده و سپاه و بسیج در این راستا پیشگام بوده است.

مرادی گفت: حرکت سپاه و بسیج برای ترویج ولایت‌مداری و تبیین مساله امامت و ولایت شتابنده و قابل تقدیر است و در طی سال‌های گذشته با برگزاری برنامه‌های مبتکرانه و خلاقانه برکات زیادی برای نسل جوان به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط کرونایی و محدودیت‌های اعمال شده رویکرد عمده برنامه‌های بنیاد غدیر فقر زدایی و محرومیت زدایی است، افزود: سپاه و اقشار بسیج در این راستا اقدامات قابل توجهی انجام دادند.

مشاور نماینده ولی‌فقیه در بنیاد غدیر استان مرکزی تأکید کرد: توجه به محرومان و نیازمندان از شاخصه‌های سیره امیرالمومنین(ع) است و سپاه با روحیه مکتبی و معنوی در این مسیر شتابنده حرکت می‌کند و اقدامات مهمی انجام داده است.

وی گفت: تبیین مساله غدیر و ولایت نیازمند عزم همگانی و مشارکت همه جانبه دارد که خوشبختانه استان مرکزی در این راستا نمره قابل قبولی کسب کرد و یکی نهادهای اثرگذار در این راستا سپاه و بسیج است.

مرادی رویکرد فعالیت‌های بنیاد غدیر در سال‌جاری را ایجاد نشاط اجتماعی و انقلابی و توجه به مناطق حاشیه نشین خواند و گفت: مهمترین دستگاهی که نی تواند همچون گذشته بنیاد غدیر را همیاری کند سپاه و بسیج است.

وی افزود: خوشبختانه فرماندهی و کارکنان سپاه روح الله استان مرکزی اهتمام بسیار جدی نسبت به مساله غدیر و ولایت دارند و با توجه به فعالیت‌های بسیار چشمگیر سپاه و بسیج در استان آیت‌الله صدیقی دبیرکل بنیاد غدیر کشور لوح تقدیری در این راستا تنظیم کرده‌اند که بنده به نمایندگی از ایشان آن را تقدیم می‌کنم.

مشاور نماینده ولی‌فقیه در بنیاد غدیر استان مرکزی خاطر نشان کرد: ادامه نهضت مومنانه در قالب توزیع بسته معیشتی، جهیزیه، بسته‌های بهداشتی و ضدعفونی کننده، کارت هدیه به نیازمندان، طبخ غذای گرم برای محرومان و گوشت قربانی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و محتوایی، آزادی زندانیان غیرعمد، مسابقات فرهنگی و صدها برنامه دیگر در ایام عید سعید غدیر از جمله اقدامات شاخص سپاه و بسیج در سطح استان مرکزی بوده است.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار