مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

رهنمودهای حجت‌الاسلام «آل هاشم» چراغ‌راهی برای خدمت به شهدا و ایثارگران است

سردار عباسقلی‌زاده با بیان اینکه با رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان در راستای تداوم راه سعادت تلاش خواهیم کرد، گفت: رهنمودهای حجت الاسلام «آل هاشم» چراغ راهی برای خدمت به شهدا، ایثارگران، آزادگان و جانبازان است.
کد خبر: ۴۷۸۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵ - 19September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی آذربایجان شرقی و اعضای ستاد گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس استان، اظهار داشت: بنده از تمامی رده‌های نیروهای مسلح مستقر در استان و جهاد سازندگی، بسیجیان و روحانیون به دلیل مشارکت در اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس تشکر می‌کنم.

وی افزود:  همچون سال‌های گذشته قبل برای تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب، خدمت نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان رسیده‌ایم تا از بیانات و رهنمودهای ایشان برای رفع مشکلات رده‌های لشکری و کشوری استفاده کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با بیان اینکه با رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان در راستای تداوم راه سعادت تلاش خواهیم کرد، تأکید کرد: رهنمودهای حجت الاسلام «آل هاشم» چراغ راهی برای خدمت به شهدا، ایثارگران، آزادگان و جانبازان است.

وی در پایان از همکاری صمیمانه مدیرکل صدا و سیما استان در اجرای برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس تشکر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار