فرهنگ دفاع مقدس باید به‌صورت هنرمندانه رسانه‌ای شود

سرهنگ «مرادی» گفت: فرهنگ دفاع مقدس باید به‌صورت هنرمندانه رسانه‌ای شود؛ زیرا بهترین راهکار برای مقابله با تحریف تاریخ دفاع مقدس، بیان واقعیت‌های این دوران ارزشمند به‌صورت هنرمندانه و جذاب است.
کد خبر: ۴۷۸۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷ - 19September 2021

فرهنگ دفاع مقدس باید به صورت هنرمندانه رسانه‌ای شودبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، سرهنگ «مهران مرادی» جانشین فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری، با گرامیداشت یاد و خاطره ۲ هزار و ۴۴۰ شهید استان و شهدای مدافع امنیت، سلامت و دفاع از حرم، به‌ویژه سردار دل‌ها، اظهار داشت: تقارن اربعین حسینی با هفته دفاع مقدس، بهترین فرصت برای تبیین پیوند این رویداد‌ها و الگوگیری رزمندگان اسلام از شهدای کربلاست.

وی افزود: روحیه شهادت‌طلبی رزمندگان الگوگرفته از شهدای کربلا بود که توانستند سرافرازانه از هشت سال جنگ تحمیلی بیرون بیایند.

مرادی ادامه داد: پیروزی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس بدون تکیه بر تجهیزات به‌روز نظامی بود که این موضوع مرهون اتکا به قدرت لایزال الهی و معنویت رزمندگان است.

جانشین فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) بخش‌هایی از مناجات شهید «محسن وزوایی» در شب عملیات را یادآوری کرد و گفت: هشت سال دفاع مقدس یادآور رشادت رزمندگانی است که نگذاشتند برای اولین‌بار حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی جدا شود.

وی گفت: در تمام جنگ‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، بخش‌های مهمی از ایران اسلامی جدا شده و آخرین بخش هم شهر زیبای «فیروزه» در ساحل دریای خزر بوده که در دوران پهلوی معلون از کشور جدا و ضمیه شوروی سابق شد.

مرادی با تأکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اجرای برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس، تلاش‌های مدافعان سلامت را قدر دانست و گفت: فرهنگ دفاع مقدس باید به‌صورت هنرمندانه رسانه‌ای شود؛ زیرا بهترین راهکار برای مقابله با تحریف تاریخ دفاع مقدس، بیان واقعیت‌های این دوران ارزشمند به‌صورت هنرمندانه و جذاب است.

وی فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با قهرمانان ورزشی را یادآوری کرد و گفت: ارزش‌های ملی و دینی و اسلامی باید به در جامعه ترویج شوند و رسانه‌ها نقش مهمی در این راستا دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار