تقدیر فرمانده کل ارتش از رییس رسانه ملی و اصحاب رسانه

سرلشکر موسوی از همراهی ارزشمند رسانه ملی و دیگر رسانه‌های وزین کشور در انعکاس مطلوب بازگشت غرورآفرین و عزتمندانه ناو گروه 75 نیروی دریایی راهبردی ارتش تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۴۷۸۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰ - 19September 2021

تقدیر فرمانده کل ارتش از رییس رسانه ملی و اصحاب رسانهبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش از همراهی ارزشمند رسانه ملی و دیگر رسانه‌های وزین کشور در انعکاس مطلوب بازگشت غرورآفرین و عزتمندانه ناو گروه 75 نیروی دریایی راهبردی ارتش تقدیر و تشکر کرد.

 در متن قدردانی فرمانده کل ارتش از رسانه ملی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مَنْ لَمْ يَشْكُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِينَ لَمْ يَشْكُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ

برادر ارجمند جناب آقای دکتر علی عسگری

ریاست محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

بازگشت غرورآفرین و عزتمندانه ناوگروه 75 نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با پیام امیدبخش فرماندهی معظم کل قوا ( مدظله العالی ) و همراهی ارزشمند رسانه ملی در انعکاس مطلوب این حماسه ماندگار، موجب امیدواری مردم شریف و فهیم کشورمان و ارتقای روحیه رزم دریادلان ارتش جمهوری اسلامی ایران شده است.

از راهبری هوشمندانه جنابعالی و تلاش متعهدانه معاونت های محترم سیاسی، سیما، صدا،برون مرزی و امور استان ها و مدیران محترم شبکه ها در ترسیم و تبیین جلوه هایی از اقتداردریایی فرزندان رشید اُمت سربلند ایران اسلامی تقدیر و تشکرکرده، توفیق روز افزون حضرتعالی و مجموعه وزین صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

فرماندهی‌کل ارتش همچنین از تلاش دیگر رسانه‌های وزین و فعال برای پوشش مناسب این مأموریت تاریخی تشکر کرد و افزود: همراهی و همدلی دیگر اصحاب محترم و فکور رسانه ها در تشریح، تبیین و تبلیغ این رویداد بزرگ موجب ایجاد غرور ملی در جامعه شد که لازم می دانم از صاحبان محترم اندیشه و قلم در خبرگزاری‌ها، مطبوعات، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و رسانه های فعال در فضای مجازی نیز صمیمانه قدردانی و تشکر کنم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها