برنامه‌های ناجا در کرمان برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس اعلام شد

سرهنگ مصطفوی برنامه‌های تدارک دیده شده برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس را اعلام کرد.
کد خبر: ۴۷۸۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۵ - 19September 2021

برنامه های ناجا در کرمان برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس اعلام شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سرهنگ «سیدعباس مصطفوی» معاون فرهنگی فرماندهی انتظامی استان کرمان امروز در نشست خبری با موضوع برنامه های هفته دفاع مقدس در ناجا با گرامیداشت یاد بیش از ۶۰۰ شهید نیروی نظامی در استان، اظهار داشت: در سال جاری تاکنون چهار شهید تقدیم کردیم.

معاون فرهنگی فرماندهی انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه شهید هادی رییسی (رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فهرج) که سال گذشته داماد وی نیز به شهادت رسید؛ امسال به عنوان یکی از شهدای شاخص ناجا در سطح ملی انتخاب شده، افزود: کتاب زندگی این شهید در مراحل پایانی تدوین و مستند مربوطه در حال ساخت است.

وی در ادامه با بیان اینکه شش فعالیت عمده و 13 برنامه اجرایی برای هفته دفاع مقدس تدارک دیدیم؛ اظهار کرد: محفل انس، تجلیل از پیشکسوتان و اعطای کارت رزمندگی، 15 برنامه زنده رادیویی، تجلیل از خانواده شهدای طلاب و دانش آموز، تجلیل از دانشجویان و دانش آموزان نخبه علمی از جمله این برنامه ها است.

مصطفوی از گرامیداشت حماسه عملیات کمان 99 در روز ایثار به عنوان یکی از برنامه های فرماندهی هواناجا کشور خبر داد و گفت: تعدادی از خانواده شهدای هواناجا در استان کرمان تجلیل می شوند؛ همچنین تجلیل از خانواده شهدای سرباز هم از دیگر برنامه‌ها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها