رئیس شورای اسلامی شهر زنجان خبر داد؛

تصویب کمک ۵۰ میلیارد ریالی به کنگره شهدا در شورای شهر زنجان

مرادلو از تصویب کمک ۵۰ میلیارد ریالی به کنگره شهدا در شورای شهر خبر داد.
کد خبر: ۴۷۸۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۸ - 19September 2021

منصور مرادلو رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان اظهار داشت: مهر امسال کنگره بزرگ ۳ هزار و ۵۳۵ شهید زنجانی برگزار خواهد شد و در این راستا هر یک از دستگاه‌ها وظایفی را عهده‌دار هستند.
 
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه کنگره بزرگداشت شهدای استان فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، افزود: باید از مردم به ویژه جوانان برای برگزاری کنگره و سایر برنامه‌ها استفاده کرده و طرح‌ها و نظرات آن‌ها را در برگزاری کنگره مورد استفاده قرار دهیم.
 
وی با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده توسط شورا و شهرداری برای برگزاری کنگره شهدا گفت: از چند ماه قبل فضاسازی شهری در این باره آغاز شده است و عرشه پل‌ها و مکان‌های عمومی به نصب پیام‌هایی از شهدا و یا معرفی این عزیزان اختصاص یافته است.

مرادلو درباره نصب المان‌ها و یادمان‌های سرداران و غواصان شهید استان گفت: این کار با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان و سازمان سیما منظر شهرداری برای ساخت سازه‌ها و طراحی‌های جدید با حفظ ارزش‌های معنوی شهدا در حال انجام است و بخش اعظمی از کار صورت گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان همچنین از تصویب کمک ۵۰ میلیارد ریالی به کنگره شهدا در شورای شهر خبر داد و افزود: این اقدام نیز به منظور تسریع فعالیت‌های کنگره در حوزه شهدا صورت گرفته است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار